کد خبر: ۸۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳ 26 August 2015

استاندار البرز با بیان اینکه مصرف کالای داخلی برای خودکفایی و اشتغالزایی موثر است،گفت: مزیت‌های تولیدات داخلی باید به اطلاع عموم برسد تا مردم از این نوع تولیدات استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدحمید طهائی ظهر امروز در جمع تولیدکنندگان مجموعه صنعتی لابراتوار گیاهی در شهرستان اشتهارد و افتتاح طرح توسعه این واحد صنعتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، فعالیت‌های این مرکز تولیدی دارویی را مصداقی از خودکفایی داخلی دانست و اظهار داشت: اگر گفته می‌شود اقتصاد مقاومتی، منظور همان تولیداتی است که ریشه در خاک کشور دارد.

وی افزود: این واحد تولیدی کلیه مواد اولیه را از داخل کشور تأمین کرده و حاصل آن تولید محصولاتی است که در جهت بهداشت و بهبود سلامت مردم بکار گرفته می‌شود.

طهائی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل کشور، تصریح کرد: برند کالاهای تولید داخل باید تبلیغات و اطلاع‌رسانی شود تا مردم محصولات بومی مصرف کنند.

استاندار البرز با اشاره به وضعیت کشور در دوران تحریم و ممنوعیت واردات داروهای کمیاب، افزود: محصولات دارویی از نیازهای اولیه جامعه است و دشمن در تحریم‌ها حتی آن را نیز از ما دریغ کرد که در این راستا باید بنیان‌‍‌های اقتصاد با خودکفایی داخلی رقم بخورد.

وی افزود: شرایط کنونی کشور به گونه‌ای است که فرصت برای توسعه فعالیت‌های کارآفرینی مهیا است و شهرستان اشتهارد نیز استعدادهای خوبی دارد و امید می‌رود در حوزه صنعت پیشتاز باشد.

طهائی خطاب به مدیران گفت: جوانانی که کارآفرین هستند و به نوعی امتحان پس داده‌اند، باید با اطمینان به آنها فرصت بدهید و امکانات لازم را در اختیار آزمون پس داده‌ها قرار دهید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار