کد خبر: ۸۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 30 August 2015

استاندار البرز از تصویب تشکیل کارگروه ستاد تسهیل استان توسط هیئت دولت خبر داد.

سیدحمید طهایی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی در سطح استان البرز بودیم که این مهم علاوه بر توسعه خدمات‌رسانی به مردم در توسعه و ایجاد اشتغال در سطح استان نیز بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی یکی از نیازهای استان البرز را سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران خارجی عنوان کرد و افزود: سرمایه‌گذاری در استان باید از جهات مختلف توجیه فنی، اجرایی و عملی داشته باشد چرا که البرز از توانمندی‌های بالایی در بخش‌های مختلف برخوردار است که باید به‌کارگیری شود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: با اطمینان کامل این مطلب را بیان می‌کنم که کلیه مسئولان استان البرز در کنار سرمایه‌گذران برای حمایت از آن‌ها قدم برمی‌دارند.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌جاری تشکیل کارگروه ستاد تسهیل استان به تصویب هیئت دولت رسید در حالی که این کارگروه از سنوات پیشین در البرز فعالیت خود را آغاز کرده بود، تصریح کرد: ستاد ویژه تسهیل استان البرز به طور جدی در البرز فعال است و درصدد است مشکلات بر سر راه سرمایه‌گذاران را برطرف کند.

طهایی با تاکید بر اینکه شرکت گاز البرز در سال‌های قبل زیرمجموعه تهران بود، عنوان کرد: این شرکت در سال‌ جاری به صورت مستقل در استان فعالیت می‌کند.

در ادامه این مراسم استاندار البرز و هیئت همراه و همچنین مسئولان شهرستان کرج نشست‌های چهره به چهره را با مردم این شهرستان داشتند.

طهایی در این نشست با بیش از 100 نفر از مردم کرج دیدار کرد، در این دیدار مردمی که جمعی از مدیران کل استان نیز حضور داشتند وی دستور رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم را صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار