کد خبر: ۸۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 30 August 2015

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: اختلاف تیم مقاومت و یاسین پیشرو قم به هیچ عنوان 6 گل نیست.

رضا فلاح زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درخصوص پیروزی 8 بر 2 مقاومت البرز مقابل نماینده قم در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر، افزود: در روزی که بخت با ما یار بود این نتیجه شیرین به دست آمد اما اعتقاد دارم به هیچ عنوان اختلاف فنی تیم ما با یاسین پیشرو 6 گل نیست.

وی بیان کرد: با اتخاذ یک سیستم دفاعی که این روزها همه تیم ها به دنبال اجرای درست آن هستند موفق شدیم در ضد حمله ها گل های زیادی وارد دروازه یاسین پیشرو یکی از خوب های رقابت های امسال لیگ برتر کنیم.

فلاح زاده با انتقاد از مربیانی که از تاکتیک دفاعی تیم ها ایراد می گیرند ، افزود: سیستم دفاعی یکی از تکتیک های فوتسال است که خوشبختانه مورد استفاده تمامی تیم ها نیز قرار می گیرد ، اجرای درست این تاکتیک احتیاج به تمرین زیادی دارد و خوشحال هستم که بازیکنان جوان مقاومت به درستی آن را انجام می دهند.

وی با بیان این که استفاده از سیستم دفاعی در زمین هایی مانند سالن حیدرنیا قم عاقلانه ترین کار است ، گفت: در سالن حیدرنیا که کف پوش خاصی دارد انجام سیستم دفاعی عاقلانه ترین کار است که مقاومت در این بازی به خوبی آن را به نمایش گذاشت که نتیجه آن پیروزی با اختلاف 6 گل بود.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با بیان این که بازیکنان روز به روز در حال رشد و پیشرفت هستند ، اظهار کرد: مقاومت از بازیکنان جوانی تشکیل شده که چندان تجربه حضور در لیگ برتر را ندارند ، اعتقاد دارم روز به روز در حال رشد هستیم و بازی به بازی عملکرد بهتری نیز به نمایش می گذاریم.

وی با مثبت ارزیابی کردن پیروزی مقابل تیم چهارم جدول لیگ برتر در بالا رفتن روحیه مقاومت ، گفت: پیروزی مقابل یکی از خوب های لیگ آن هم با این اختلاف به طور قطع تاثیر بسیار زیادی در ارتقای روحیه خودباوری بازیکنان جوان مقاومت خواهد داشت که امیدوارم بتوانیم از این ویژگی در سایر دیدارها نیز سود ببریم.

تیم فوتسال مقاومت البرز با پیروزی مقابل یاسین پیش رو قم 8 امتیازی شد و به رده نهم لیگ برتر صعود کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار