کد خبر: ۸۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹ 30 August 2015

پنجمین دوره خط امام (ره) (طرح ولایت) البرز ویژه خواهران با حضور مسئول بسیج دانشجویی و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی، اختتامیه دوره خط امام(ره) خواهران استان البرز روز گذشته برگزار شد.

پنجمین دوره ی خط امام (ره) (طرح ولایت) استان البرز ویژه خواهران طی مراسمی با حضور سعید بهرامی مسئول بسیج دانشجویی استان البرز و مجتبی باستان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی و تنی چند از مسئولان بسیج دانشجویی و سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز پایان یافت.

در این مراسم که پس از دوره‌ای شش روزه در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد، ضمن اعطای هدایایی، از خواهران دانشجوی بسیجی نمونه حاضر در این دوره تقدیر به عمل آمد.

در اختتامیه این دوره، سعید بهرامی به اهمیت بالای نقش روحیات ایجاد شده در طول این دوره در زندگی دانشجویان اشاره نمود و گفت: دانشجویانی که از طرح ولایت خارج می‌شوند، اگر بی‌تفاوت باشند و طبق روند پیشین به زندگی خود در دانشگاه ادامه دهند، در انجام وظیفه انسانی، دینی و اجتماعی خود کوتاهی کرده‌اند.

مجتبی باستان با اشاره به اهداف والای این دوره از طرح ولایت، از دانشجویان خواست که هرچه بیشتر تلاش کرده تا بیشترین تأثیر را بر جوّ فرهنگی دانشگاه‌ها داشته باشند.

وی افزود: این خواسته به پشتوانه تراکم بالای دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌ها امکان پذیر است.

باستان تصریح کرد: فرزندان معنوی حضرت امام(ره) ومقام معظم رهبری در تمامی دانشگاه‌های کشور اجازه نمی‌دهند آرمان‌های نظام اسلامی و خط امام(ره) کم رنگ و یا جور دیگری تعبیر شود در همه حال راه امام و آرمان‌های معظم له و رهبری جزو اصلی‌ترین اصول فعالیت‌های جنبشی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی است.

معاون سازمان بسیج دانشجویی به مسئولین توصیه کرد: از راه اصول امام‌(ره) به خصوص در مورد موضوع مستکبرین و آمریکا ذره‌ای عقب‌نشینی نکنید.

وی افزود: با توجه به ویژگی‌های یک دانشگاه اسلامی، باید به خودسازی توجه ویژه کرد و مهمترین عامل در این راه حفظ استقلال فکری است.

شایان ذکر است که دوره خط امام ویژه برادران از روز نهم شهریور در شهر مقدس قم برگزار می شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار