کد خبر: ۹۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷ 06 September 2015

استاندار البرز با بیان اینکه مدیران‌کل استان ‌باید ناظر بر عملکرد مدیران شهرستانی باشند، گفت: باید زمینه‌های نارضایتی مردم استان البرز با حساسیت توسط مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سید حمید طهایی در جلسه شورای اداری استان البرز که عصر امروز در محل استانداری البرز با حضور نماینده ولی‌فقیه در البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته دولت، ناجا و تعاونی‌ها را در پیش رو داریم، اظهار داشت: باید اخلاق اسلامی مورد توجه کلیه بخش‌ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در هفته دولت 800 دیدار مردمی در مساجد جامع شهرستان‌های استان البرز صورت گرفت، افزود: امید است این روال توسط کلیه مدیران در طول سال تداوم داشته باشد.

استاندار البرز با بیان اینکه مدیران باید به تعهداتی که در دیدارهای مردمی به مردم و شهروندان دادند عمل کنند، خاطرنشان کرد: باید زمینه‌های نارضایتی مردم استان البرز با حساسیت توسط مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه باید امید را در دل مردم زنده نگه داشت و اگر قادر به حل مشکلات آنها نیستیم همدردی لازم را با مردم داشته باشیم، تصریح کرد: مدیران‌کل باید ناظر بر عملکرد مدیران شهرستانی باشند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی شورای اداری استان ایجاد هماهنگی بین مجموعه مدیریتی استان است، افزود: باید سیاست‌های دولت در حوزه‌ها و ابعاد مختلف اعمال شود.

طهایی با بیان اینکه توسعه استان به سه عامل مهم اعتماد، حمایت و مشارکت نیاز دارد، یادآور شد: امید است با ارائه بهترین عملکرد حمایت مردم از دولت و نظام بیشتر از قبل شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید ناظر فعالیت‌های خود باشند، اظهار داشت: یکی از راه‌هایی که در این زمینه می‌تواند از مفاسد جلوگیری کند راه‌اندازی دولت الکترونیک است که این مهم تا پایان سال جاری در استان عملی می‌شود.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه فضا برای جذب سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران خارجی فراهم می‌شود، اظهار داشت: سرمایه‌گذار خارجی با بررسی فضای کسب و کار در استان علاقه مند به حضور و فعالیت در منطقه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار