کد خبر: ۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ 25 January 2015

قائم مقام شهرداری کرج از تدوین بودجه 16 هزارو500 میلیارد ریالی سال آینده برای این شهرداری و ارسال لایحه آن به شورای شهر خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمدرضا رضاپور افزود: از این رقم پنج هزارو 500 میلیارد ریال به صورت غیر نقدی (تهاتر) و 11 هزار میلیارد ریال به صورت جذب نقدی در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: شهرداری طبق برنامه در زمان مقرر بودجه پیشنهادی خود را تدوین به شورای اسلامی شهر ارسال کرد.
معاون اداری مالی شهرداری کرج افزود: بودجه سال آینده شهرداری کرج، با توجه به بهبود شاخص های مدیریت شهری تهیه و تنظیم شده است .
وی ادامه داد: استفاده از فرصت ها در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و تقویت انضباط مالی از شاخص های بودجه سال آینده است.
این مسوول، آغاز عملیات احداث جاده کمربندی شمالی کرج در امتداد بزرگراه شهید همت با اختصاص یک هزارو 500 میلیارد ریال را از مهم ترین طرح های سال آینده کرج برشمرد.
رضا پور گفت: در بودجه سال آینده شهرداری کرج ، تکمیل تقاطع غیرهم سطح مهرویلا پیش بینی شده است.
قائم مقام شهردار کرج تاکید کرد: از دیگر رویکردهای اتخاذ شده در بودجه سال 94 شهرداری کرج، نگاه ویژه به مناطق محروم این کلانشهر است.
معاون اداری مالی شهرداری کرج در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به تکمیل تونل خط دو قطار شهری کرج، عنوان کرد: در هفته گذشته اعتباری به مبلغ دو هزار میلیارد ریال برای احداث بخشی از این خط از سوی مدیریت شهری اختصاص یافت .
رضاپور با بیان اینکه تاکنون عملیات احداث حدود 15 کیلومتر تونل خط دو قطار شهری کرج به اتمام رسیده ، گفت: دو رام قطار شهری نیز خریداری شده است که انتظار رود با اختصاص بودجه 
تا سال 95 شاهد بهره برداری از این خط قطار شهری باشیم.
بخش عمده خط دو قطار شهری کرج بین میدان حصارک تا پل شهید سلطانی به مسافت حدود 15 کیلومتر در دست احداث و تکمیل است .
این خط در مجموع 27 کیلومتر است که کمالشهر البرز را به شهرستان شهریار در استان تهران متصل می کند.
کلانشهر کرج با جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارای 12 منطقه شهری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار