کد خبر: ۹۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 08 September 2015

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس گفت: نخاله های ساختمانی به ویژه در منطقه مپنا، شهرک صنعتی سیمین دشت و منطقه صنعتی نور در شهرستان فردیس جمع آوری می شود.

به گزارش ایرنا، مرتضی شکوری روز سه شنبه در نشست کارگروه محیط زیست و پسماند در شرکت مهندسی و ساخت پارس ژانراتور مپنا شهرستان فردیس، افزود: براساس مصوباتی که در کارگروه محیط زیست و پسماند داشتیم در خصوص اجرایی نمودن جمع آوری نخاله های ساختمانی در شهرک های صنعتی مصوب شد که نشستی برگزار شود تا مشکلات پسماند را در منطقه مپنا مرتفع کنیم.

وی اظهار داشت: مقررشد از گودالهای معدن شن و ماسه در پشت منطقه صنعتی نور و دو گودال در شهرک صنعتی سیمین دشت شهرستان فردیس رها شده اند با همکاری شهرداریهای مناطق 3 و 10 کرج نخاله های ساختمانی در این گودالها ریخته شود.

وی ادامه داد: تا محیط زیست در این منطقه احیاء شود و از حالت آلودگی بصری که به وجود آورده بودند بعداز تسطیح اراضی به صورت فضای سبز درآمده و مورد استفاده قرار گیرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس گفت: همچنین از مصوبات دیگر در این کارگروه از ماشین های حمل نخاله که به صورت غیرمجاز در محل تخلیه می کنند با راه اندازی سیستم های دوربین مداربسته و همچنین ایجاد نگهبانی از ورود آنان جلوگیری و در صورت تخطی از طریق مراجع قضایی نسبت به برخورد قانونی اعمال می شود.

شکوری افزود: بلوار مپنا و خیابان کشتارگاه صنعتی گوشت توسط شهرداریهای مناطق نسبت به پخش آسفالت و جمع آوری نخاله اقدام کنند.

وی یادآور شد:شرکت مهندسی و ساخت پارس ژانراتور مپنا،شهرک صنعتی سیمین دشت و منطقه نور اعلام آمادگی کردند تا با محیط زیست و شهرداریهای مناطق 3 و 10 کرج در فردیس به منظور حفظ محیط زیست و احیاء محیط همکاری داشته باشند.

در این نشست معاون سیاسی وانتظامی فرمانداری شهرستان فردیس،بخشداری مرکزی فردیس،بخشداری شهر قدس،دهیاری هفت جوب،هیئت مدیره شهرک صنعتی سیمین دشت و منطقه نور ، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت پارس ژانراتور مپنا و مدیران مناطق 3 و 10 شهرداری کرج حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار