کد خبر: ۹۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 08 September 2015

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز سیاست دولت برای تعاونی ها را خود یاری و احساس مسوولیت عنوان کرد.

به گزارش ایرنا،اسماعیل خلیلی روز سه شنبه دردهمین جشنواره تعاونی های برتر استان البرز درمرکز تربیت مربی کرج افزود: نقش مردم دراقتصاد همانند سیاست قابل بحث است و هرچقدر بخش اقتصادی به مردم واگذار شود، این بخش پویاتر خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت تدبیرو امید همانطورکه درسیاست براساس تدبیرمقام معظم رهبری به دنبال تبیین مردم سالاری دینی است، در اقتصاد هم به دنبال واگذار کردن آن به مردم است.

خلیلی گفت: تعاون باید برای خود تلاش کند و تعاونگران به دنبال معرفی این ظرفیت مهم اقتصادی باشند، ما هم بعنوان زیرمجموعه دولت باید مشوق هایی که برای تعاون درنظرگرفته شده معرفی کنیم .

وی اضافه کرد: اگرتبیین کنیم که اگر کسی تعاونی تشکیل دهد 25 درصد معافیت مالیاتی ، 20 درصد سهمیه بیمه ، تسهیلات، صادرات دارد و مورد پیگیری و همراهی دولت است قطعا تعاونگران امیدوار تر می شوند .

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد :اقتصاد کشور نباید چشمش به کارمندان وحاکمیت باشد و دولت باید تنها حمایت های لازم را بکند .

وی خاطرنشان کرد:دراستان البرز سه هزار و300 تعاونی است که درحال پالایش تعاونی های غیرفعال هستیم بطوریکه یک هزار 400 تعاونی فعال شناخته شده است .

خلیلی گفت: این تعاونی های فعال سبب 41 هزار اشتغال و سرمایه گذاری 380 میلیارد ریال شده اند و باید این نکته را مد نظر قرارداد که تعاونی ها نقش موثری برای استقرار عدالت دارند و ازاساس حوزه اقتصاد بشمارمی روند .

وی اظهارامیدواری کرد: با این بخش و ظرفیت قابل توجه اقتصادی بتوان شکوفایی تولیدی و صنعتی را دراستان نوپای البرز ایجاد کرد.

دراین جشنواره از شماری تعاونگر برتر تجلیل شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار