کد خبر: ۹۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 10 September 2015

معاون سیاسی انتظامی فرماندار کرج با برگزاری نشستی با سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه این کلانشهر در روز چهارشنبه ایجاد سامانه یکپارچه سازی سمن ها را دردستور کار قرار داد .

به گزارش ایرنا،رضا عسگری در این نشست ضمن تاکید بر نقش موثر سازمان های مردم نهاد در توسعه و پیشرفت جامعه، گفت: این سازمان ها از ظرفیت های مهم مردمی بشمارمی روند که زمینه مشارکت بیشتر را در عرصه های مختلف اجتماعی سیاسی و فرهنگی فراهم می کنند.

وی ادامه داد: در سامانه یکپارچه سازی سمن ها تلاش می شود تا اطلاعات مددجویان نیز ثبت شده تا از این اطلاعات بتوان بهره بیشتری را برای ارایه خدمات خیریه نیز برد.

عسگری گفت: دو گروه زندانیان آزاد شده و معتادان ترک اعتیاد بیش ازسایرگروه های مددجو نیاز به حمایت دارند که در بخش مهم اجتماعی باید این نکته مورد توجه سمن ها قرار گیرد.

معاون فرماندار کرج اضافه کرد: امروز یکی از مشکلاتی که درحوزه سمن ها و تشکل های خیریه در کلانشهر کرج شاهد هستیم آن است که این سازمان های مردم نهاد بصورت عادلانه درمناطق مختلف شهری توزیع نشده اند که باید تدابیر جدی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با درپیش بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای سلامی و خبرگان رهبری لازم است سمن ها نکات جدی را دراین زمینه مورد توجه قرار دهند.

عسگری اضافه کرد: استفاده از هرنوع امکانات موسسات خیریه و سمن ها برای حمایت از داوطلبان ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود .

وی تاکید کرد: استفاده از نام موسسه نیز دراین زمینه ممنوعیت دارد و این نکات باید بصورت جدی مورد توجه اعضا و گروه های سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه قرار گیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار