کد خبر: ۹۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷ 17 September 2015
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس از درخشش هنرمندان خردسال و نوجوان فردیس در نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر خبرداد.

اسدالله جعفری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، با اعلام این خبر اظهار کرد: نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر با شرکت 51 گروه از 25 استان کشور برگزار شد و با درخشش هنرمندان نوجوان فردیس به پایان رسید.

وی افزود : در این جشنواره گروه نمایشی «ردپا پاسارگاد» با نمایش خیابانی «جشن تولد مرگ» با موضوع دفاع مقدس و نمایش خیابانی «او.دی.پوس» به کارگردانی احسان فلاحیان و بازیگری هنرمندان نوجوان شهرستان فردیس توانستند لوح تقدیر و جوایز این جشنواره را کسب کنند.

جعفری خاطرنشان کرد : یکی از سیاست‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس، تاسیس، افزایش و آموزش گروه‌های نمایشی جدید در سطح شهرستان فردیس است تا به افق ارتقای کمی و کیفی مطلوب در حوزه تئاتر این شهرستان نائل شویم و بتوانیم زمینه ساز شکل گیری و تبلور استعدادهای شکوفای حوزه ی تئاتر و بازیگری طی سال‌های آتی برای شهرستان فردیس باشیم.

وی در پایان گفت: گروه نمایشی«ردپا پاسارگاد» به کارگردانی احسان فلاحیان و متشکل از بازیگران مستعد خردسال و نوجوان شهرستان فردیس است که تمرینات و کلاس‌های آموزشی خود را با همکاری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس و در فرهنگسرای ولایت برگزار می‌نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار