با حضور مسئولان ارشد استان البرز
در دوران هشت سال دفاع مقس شاهد از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌هایی از سوی رزمندگان اسلام بودیم که وصف ناشدنی است لذا انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز مهمترین وظیفه و رسالت است.
کد خبر: ۹۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 22 September 2015
به گزارش تابناک – البرز: نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی اعم از یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، واحدهای مختلف نیروهای مقاومت بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی با حضور مقتدرانه در این رژه نظامی، نمایش باشکوه و مقتدرانه‌ای را در استان البرز برگزار کردند.
در این مراسم تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌های شهدای اقتدار و شهدای مدافع حرم نیز حضور داشتند.
مردم حاضر در مراسم رژه با فریادهای الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر به استقبال رژه باشکوه نیروهای مسلح رفتند.
آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز، سیدحمید طهایی استاندار البرز، فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان البرز، نیروی انتظامی این استان و فرماندگان نیروی مقاومت بسیج نیز در جایگاه حضور دارند.
همچنین در شهرستان‌های مختلف استان البرز نیز با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و مدیران ادارات مراسم مشابهی آغاز شده است.
در این مراسم سیدحمید طهایی استاندار البرز طی سخنانی اظهار داشت: امروز اقتدار و توان نیروهای مسلح در پیش چشم همگان به نمایش گذاشته شد.
وی ادامه داد: دشمنان که هر روز با ترفندی به گزینه‌های روی میز اشاره می‌کنند بدانند آنان هرگز توان مقابله با اقتدار و عظمت نیروهای نظامی کشور را نخواهند داشت.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز دشمنان بر این باور بودند که طی چند ماه می‌توانند ایران را از پای درآورند اما این جنگ هشت سال به طول انجامید و پیروز واقعی مردم و کشور ایران اسلامی بود.
طهایی تأکید کرد: دشمن بعثی در دوران هشت سال دفاع مقدس از سوی تمامی کشورها مورد حمایت بود اما ایران اسلامی که تازه به پیروزی در مقابله با رژیم ستمشاهی دست پیدا کرده بود، با تکیه به خداوند و داشته‌هایش و با دستان خالی به نبرد با دشمن تا بن دندان مسلح پرداخت.
استاندار البرز تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقس شاهد از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌هایی از سوی رزمندگان اسلام بودیم که وصف ناشدنی است لذا انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز مهمترین وظیفه و رسالت است.
طهایی گفت: انقلاب اسلامی ایران فرزندانی را تربیت کرد و در دامان خود پرورش داد که در دوران هشت سال دفاع مقدس آنان بی پروا و با شجاعت در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار