کد خبر: ۹۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 22 September 2015
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دوران دفاع مقدس پرشکوه‌ترین و تاریخی‌ترین دوران در تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علی استاد حسینی صبح امروز در حاشیه برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در استان البرز طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دفاع مقدس به طور قطع یک تجربه بی‌نظیر برای ملتی است که می‌خواستند و می‌خواهند در جهان مستقل، با عزت و سربلند باشند.

وی افزود: حماسه‌ای که جوانان ایران اسلامی تحت هدایت ولایت و رهبری امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی آفریدند، در حقیقت خلق حماسه‌ای عظیم و بی‌مانند است که تا به امروز این حماسه انقلاب، نظام و کشور ما را در برابر دست‌اندازی‌ها، مانع‌تراشی‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب بیمه کرده است.

این فرمانده ارشد نظامی در استان البرز افزود: به طور قطع اگر ایثار، فداکاری، از خود‌گذشتگی و رشادت سربازان خمینی کبیر (ره) نبود، امروز ایران اسلامی در جهان سربلند و باعزت نبود.

استاد حسینی با طرح این پرسش که وظیفه نسل امروز در قبال اسلام و انقلاب چیست، گفت: نسل اول انقلاب باید در ابتدا وظیفه خود را نسبت به نسل جوان انجام دهند که این وظیفه همان انتقال ارزش‌های شهدا، ایثارگران و امام شهیدان به جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: نسل امروز نیز وظیفه دارد که با الگوبرداری از شهدا، جانبازان، آزادگان سرافراز و حرکت در مسیر ولایت با تمام توان از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: اگر ما امروز در مسیر شهدا گام برنداشته و نسبت به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌تفاوت باشیم، به طور قطع دشمنان اسلام و انقلاب توطئه‌های شوم خود را با جدیت بیشتری پیگیری خواهند کرد.

استاد حسینی گفت: علت اینکه دشمنان به خود جسارت عرض اندام در برابر ایران را نمی‌دهند، این است که می‌دانند یک ملت با تمام توان زیر پرچم ولایت حرکت کرده و همچون دوران دفاع مقدس، هر تعرض و جسارتی را پاسخ خواهند داد.

وی در پایان تأکید کرد: ملتی که الگوی آنها شهدای بزرگوار دوران دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان و آزادگان بوده و از نعمت ولایت برخوردار است، هرگز در برابر دشمنان تعظیم نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار