کد خبر: ۹۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 23 September 2015
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: بهره مندی از تکنولوژی های جدید توان رقابتی تولید کنندگان را افزایش می‌دهد.

ایرج موفق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، با اشاره به وضعیت جامعه صنعت و تولید استان اظهار کرد: صنعت کشور یک لوکوموتیو می‌خواهد که قطار جامعه صنعت و تولید را بکشد.

وی با بیان اینکه نیاز است سیاست‌های دولت در راستای بهبود وضعیت صنایع تنظیم شود، تصریح کرد: در صورتی که واردات بیش از حد رونق بگیرد و دلارهای نفتی برای واردات مصرف شود با مشکل روبرو می‌شویم.

این مقام مسئول افزود: در دوران پساتحریم با کشورهایی روبه‌رو هستیم که از لحاظ تکنولوژی بسیار به‌روزتر از ما هستند و اگر قصد رقابت با آنها را داشته باشیم باید صنایع خود را به‌روز کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز تاکید کرد: در دوران پساتحریم باید به دنبال وارد کردن تکنولوژی‌های جدید باشیم تا بتوان واحدهای صنعتی و تولیدی را به روز و اصلاح کرد تا تولیدکنندگان داخلی توان رقابتی خود را افزایش دهند.

وی با اشاره به برخی مشکلات جامعه صنعت و تولید اضافه کرد: البته مشکلاتی که صنایع البرز را با خود درگیر کرده مشکلاتی فراگیر در سطح کشور هستند و تمامی تولیدکنندگان کشور با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند اما گستردگی بعضی مشکلات در البرز بیشتر است.

این مقام مسئول گفت: اداره مالیات، تامین اجتماعی و بانک‌ها همچنان در برخورد با صنعتگران بسیار انقباضی عمل می‌کنند و همین موضوع موجب فرار سرمایه‌گذاران از استان شده است.

موفق در پایان یادآورشد: این سازمان تلاش دارد تا با برنامه ریزی فضا را در جهت بهبود کسب و کار هموار سازد تا شاهد رونق تولیدات در سطح استان باشیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار