اما شنیده‌های تابناک حاکی از آن است که مطهری قول داده بود از یکی دیگر از مدیران البرزی نیز عذرخواهی کند که تا این لحظه به وعده خود وفا نکرده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 03 October 2015
به گزارش تابناک – البرز:‌ در خرداد ماه امسال قرار بود که علی مطهری به دعوت یکی از تشکل‌های سیاسی در شهرستان کرج سخنرانی کند که این سخنرانی نیز مانند دیگر جلسات او لغو شد.
سپس مطهری نامه‌ای سرگشاده به رئیس جمهوری نوشت و مدیران استان را به باد انتقاد گرفت.
وی در بخشی از نامه خود نوشته بود که این جلسه "به علت مخالفت و تهدید امام جمعه کرج و یک نهاد نظامی و یکی از نمایندگان کرج و به دنبال آن سستی و بی‌مسئولیتی و عقب‌نشینی استاندار البرز و فرماندار کرج لغو شد. گفته بودند «اگر این همایش برگزار شود بدتر از شیراز می‌کنیم و قلم پایشان را می‌شکنیم» و متأسفانه استاندار و فرماندار هم به جای آنکه بگویند ما طبق قانون با شما برخورد می‌کنیم تسلیم قانون‌شکنان شدند."
حال امروز مشخص شده است که علی مطهری در تاریخ پنجم مرداد طی نامه‌ای رسمی از آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز به صورت رسمی و مکتوب عذرخواهی کرده است.

بسمه تعالی
جناب حجت الاسلام آقای حسینی دامت برکاته
امام جمعه محترم کرج
با اهداء سلام و آرزوی توفیق بیشتر برای جناب  عالی، در نامه سرگشاده اینجانب به رئیس جمهور در اوایل خرداد 94 در خصوص لغو همایش «دولت، ملت، همزبانی و همدلی» مخالفت و تهدید جناب عالی را یکی از علل این امر برشمرده بودم و البته این ادعا را بر اساس خبرهای متعددی که به حد تواتر رسیده بود مطرح کردم. لکن بعداً خود جناب عالی فرمودید که من هیچ دخالتی در این قضیه نداشتم. این امر و برخی قرائن دیگر نشان داد که قضاوت اولیه من صواب نبوده است. لذا از این بابت از جنابعالی پوزش می طلبم.
با تقدیم احترام
علی مطهری - 94/5/5

اما شنیده‌های تابناک حاکی از آن است که مطهری قول داده بود از یکی دیگر از مدیران البرزی نیز عذرخواهی کند که تا این لحظه به وعده خود وفا نکرده است.
ماجرا از این قرار است که در همان روزهای جنجالی، مدیر البرزی که از وی در نامه مطهری نام برده شده بود، در تماسی که حدود 40 دقیقه به طول انجامید از مطهری گلایه کرده و گفته بود "ما برای برگزاری مراسم شما تلاش بسیاری کرده و همین تلاش‌ها موجب اعتراض مخالفین شما شد، حال از طرف شما هم توهین می‌شنویم."
مطهری در این گفت‌وگوی تلفنی قسم یاد کرده بود که در نخستین فرصت از این مسئول البرزی عذرخواهی می‌کند، اما تاکنون به قول خود عمل نکرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار