کد خبر: ۱۰۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 06 October 2015
معاون سیاسی و انتظامی فرماندار کرج گفت: شعب اخذ رای در انتخابات سنوات گذشته بازدید و آسیب‌شناسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا عسگری ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان، از آسیب‌شناسی شعب اخذ رأی خبر داده و اظهار داشت: شعب، از نظر میزان دسترسی عموم، تجهیزات و همچنین امکانات ساختمان نظیر سیستم گرمایش در زمان برگزاری انتخابات و برق اضطراری و ... مورد بازدید و آسیب‌شناسی قرار می‌گیرند.

وی اجرای برنامه‌های ستاد انتخابات شهرستان کرج برای برگزاری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات مجلس خبرگان در هفتم اسفند‌ماه سال‌جاری را مطابق با برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده خواند و افزود: در حال حاضر کمیته‌های مختلف زیرمجموعه ستاد انتخابات شهرستان کرج، متناسب با جدول زمانی پیش‌بینی شده، وظایف خود را انجام می‌دهند، ضمن اینکه در قالب تیم‌های کارشناسی، به آسیب‌شناسی برگزاری انتخابات در سنوات گذشته پرداخته و برای برطرف کردن نقاط ضعف اجرای انتخابات در گذشته برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار کرج، در ادامه به ضرورت آموزش نیروهای اجرایی انتخابات و نمایندگان فرماندار تاکید کرد و گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی برای نیروهای اجرایی انتخابات، ضمن کاهش اشتباهات فردی، کیفیت برگزاری انتخابات نیز ارتقاء می‌یابد و برای تحقق این مهم در نظر داریم دوره‌های آموزشی مورد نیاز را در زمان مناسب برگزار کنیم.

عسگری، استفاده از نیروهایی که تجربه اجرایی در انتخابات سال‌های گذشته را داشته‌اند را در برگزاری انتخابات بسیار مفید ارزیابی کرده و تصریح کرد: افرادی که در برگزاری انتخابات عضو نیروهای اجرایی بوده‌اند، به دلیل آشنایی با شرایط پیش رو، می‌توانند در مقایسه با افراد جدید بهتر عمل نمایند، ضمن اینکه باید نسبت به آیین‌نامه‌ها و قوانین انتخابات آگاهی مناسب داشته باشند.

عسگری در پایان از اعضای ستاد انتخابات خواست تا با دقت نظر و مسئولیت‌پذیری نسبت به شرح وظایف خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار