کد خبر: ۱۰۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 06 October 2015
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ از آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی بین سه هزار شرکت کننده با هدف شناسایی نخبگان قرآنی ، تربیت تخصصی افراد علاقه مند به امور قرآنی و حضور فعالان قرآنی در مسابقات استانی و کشوری در این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام محسن سراغی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مرحله شهرستانی سه هزار نفر از فعالان و علاقه مندان به امور قرآنی بالای 18 سال شرکت کرده اند که به مدت سه روز با یکدیگر رقابت می کنند.

وی اظهار کرد: از ساعت 13 امروز مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی ویژه خواهران و برادران ساوجبلاغ در مجتمع آموزشی استثنایی مهر آغاز شده و تا عصر روز چهارشنبه ادامه دارد و این مسابقه ها در حفظ پنج جزء به بالا برگزار می شود.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه در زمینه حفظ ، قرائت ، تفسیر ، ترتیل به صورت شفاهی و کتبی با حضور و داوری قاریان قرآن ، کارشناسان و مربیان علوم قرانی به رقابت می پردازند.

سراغی ادامه داد: نفرات اول تا سوم هر رشته پس از ارزیابی داوران و کسب امتیاز بالا به مسابقات استانی راه پیدا می کنند.

وی تاکید کرد آموزش قرآن کریم در بین نونهالان ، نوجوانان و جوانان یکی از برنامه های محوری این اداره در سالجاری است زیرا جامعه ما نیاز به ترویج و گسترش علوم و آموزه های قرآنی دارد.

شهرستان ساوجبلاغ با 270 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار