کد خبر: ۱۱۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 14 October 2015

رئیس سازمان نظام مهندسی البرز گفت:انتخابات نظام مهندسی استان البرزدر کشور نمونه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز علیرضا مجربی در دومین کنفرانس مهندسی زلزله و لرزه شناسی که پیش از ظهر امروز چهارشنبه(22 مهر) در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، گفت: در آیین نامه اجرایی نظام مهندسی و کنترل ساختمان سازمان نظام مهندسی بر ارتقای دانش فنی و کیفیت کار شاغلین در بخش های مهندسی از طریق ایجاد پایگاههای علمی، فنی و آموزشی تاکید شده است.

وی افزود: بنابراین هیچ راهکاری به جز آموزش و پژوهش در جهت بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی در کشور وجود ندارد.

مجربی به برگزاری دومین کنفرانس لرزه شناسی و مهندسی زلزله اشاره کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی به عنوان متولی نظارت بر خدمات مهندسی نیز موظف به اجرای چنین همایش‌هایی است.

این مسئول ادامه داد: استان البرز از نظر زلزله خیزی سطح خطرپذیری بالایی دارد و با توجه به سطح بالای ساخت و ساز وظیفه نظام مهندسی بسیار خطیر و دشوار است و برگزاری چنین همایش هایی با همکاری دانشگاه خوارزمی می‌تواند در این جهت موثر باشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی البرز اذعان کرد: در تلاشیم با هماهنگی معاونت امور عمرانی استانداری، شهرداری‌ها و مراکز علمی گام موثری در زمینه مسائل عمرانی و بالا بردن سطح خدمات مهندسی برداریم.

وی در پایان یادآور شد: انتخابات نظام مهندسی استان البرز در سطح بالایی برگزار و به عنوان انتخابات نمونه در سطح کشور معرفی شد و امیدواریم با تکیه بر آرای مهندسین گام موثری در ارتقای خدمات مهندسی برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار