گرایش‌های سیاسی وی از او به عنوان یکی از چهره‌های حامی دیدگاه‌های رئیس‌جمهوری سابق یعنی محمود احمدی‌نژاد در البرز ساخته است.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷ 18 October 2015
به گزارش تابناک – البرز: امیر یزدی یکی از چهره‌های شناخته شده سیاسی در استان البرز است که در زمان حضور وی در شورای شهر کرج و سپس معاونت استانداری البرز، عملکرد وی موجب حاشیه‌ها و توجه‌های بسیاری شد.
گرایش‌های سیاسی وی از او به عنوان یکی از چهره‌های حامی دیدگاه‌های رئیس‌جمهوری سابق یعنی محمود احمدی‌نژاد در البرز ساخته است.
در زمان دولت محمود احمدی‌نژاد، معاون استاندار البرز بود و پس از پایان دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد و روی کار آمدن حسن روحانی، سمت مهمی در البرز ندارد.
شاید به همین دلیل بود که علی ترکاشوند شهردار کرج وی را به عنوان مشاور خود انتخاب و طی لایحه‌ای از شورای شهر خواست تا به این انتصاب رای دهد.
لایحه فوق در پانزدهم شهریور ماه سال جاری به تصویب شورای شهر کرج رسید.
یکی از خبرگزاری‌ها در گزارشی از این جلسه نوشت "در این جلسه "امیر یزدی" که یکی از کارکنان وزارت کشور و سابقه کاری در شورای شهر و شهرداری کرج را دارا است، به عنوان مشاور در شهرداری کرج تا پایان سال 95 طی لایحه‌ای از سوی شهرداری برگزیده شد و این لایحه با اکثریت آرا به تصویب رسید.
میرابراهیم صدیق، عضو شورای شهر کرج ضمن مخالفت با این امر، تصریح کرد: شهرداری نمی‌تواند فردی را در سمتی بکارگیری کند مگر اینکه در بدنه شهرداری برای آن جایگاه کسی وجود نداشته باشد و یا شهردار باید آن را معرفی کند."
حال از فرمانداری کرج خبر می‌رسد که محمد تقی ایرانی فرماندار کرج این لایحه را بر اساس اختیارات قانونی که در اختیار دارد رد کرده است.
فرماندار کرج در گفت‌وگو با تابناک این خبر را تایید و دلیل آن را سیاست‌های وزارت کشور در حوزه انتقال نیروها از شهرداری‌ها به وزارت کشور و برعکس توصیف کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار