کد خبر: ۱۱۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲ 20 October 2015

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز گفت: برای تحقق اهداف عالی جمعیت هلال احمر، اجرای شعار «همه با هم داوطلب جمعیت هلال احمر باشیم» به عنوان نماد وحدت و همدلی ضروری است.

حسین دیناروندی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدلله الحسین(ع) به مردم استان البرز گفت: یکی از وظایف اصلی همه سازمان های مردم نهاد در دنیا جذب داوطلب برای مشارکت اجتماعی است.

وی گفت: در راستای تحقق شعار سال، «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» و تحقق منویات رهبر معظم همچنین پیشبرد اهداف عالی جمعیت هلال احمر، شعار «همه با هم داوطلب جمعیت هلال احمر باشیم» در معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان نماد وحدت و همدلی در حال اجرا است.

دیناروندی در ادامه گفت: معاونت داوطلبان استان البرز در مسیر سیاست ها و برنامه های استراتژیک جمعیت هلال احمر و همسو با طرح تحول جمعیت و انطباق برنامه ها با فرامین رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های دولت درصدد است با برنامه ریزی مناسب و مستمر بتواند به کمک داوطلبان و خیرین، این شعار آرمانی را تحقق بخشد.

دیناروندی افزود: در این راستا تلاش می شود که ارتقاء صد درصدی را از نظر کمی در بین داوطلبان فراهم کنیم و با آموزش های مستمر آنها را افرادی موثر و عملیاتی بار آوریم.

دیناروندی در ادامه گفت: معاونت داوطلبان هلال احمر استان البرز داوطلبان خود را بر اساس توانمندی و دانش و علاقه آنها، در ۴ گروه مهارت، مشارکت، هدایت و حمایت سازماندهی کرده است.

وی در پایان افزود: در این بین افراد موثر جامعه از قشرهای مختلف از جمله، مسئولان استانی و شهرستانی، ائمه جمعه، هنرمندان، پزشکان، ورزشکاران، اساتید دانشگاه ها، صنعتگران، نخبگان، خبرنگاران، اصناف و دیگر قشرها نقش بسزایی را ایفا می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار