کد خبر: ۱۱۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 21 October 2015


فرماندار ‌کرج با بیان اینکه رفع مشکلات مردم مهم‌ترین دغدغه مسئولان باشد، گفت:‌ ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدتقی ایرانی بعد از ظهر امروز در حاشیه دیدارهای مردمی با بیان اینکه توجه به رفع مشکلات مردم یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان باشد، اظهار داشت: جلب رضایت‌مندی مردم و ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان باشد.

فرماندار کرج با بیان اینکه مدیران در دستگاه‌های مختلف باید تلاش کنند تا با دیدارهای چهره به چهره روند توسعه خدمات‌رسانی به مردم را طی کنند افزود: در این دیدارها مشکلات مردم شناسایی شده و می‌توانیم بسیار بهتر در مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم گام برداریم.

وی با تاکید بر توزیع عادلانه خدمات ‌در تمامی مناطق ‌گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تمامی مناطق این شهرستان از خدمات یکسانی بهره‌مند شده و اولویت نیز با مناطق کم‌برخوردار باشد.

در این دیدارها فرماندار کرج با بیش از 20 نفر از مردم در کلانشهر کرج دیدار و ‌دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات مردم را صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار