کد خبر: ۱۱۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 21 October 2015

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از کشف 3000 هزار ظروف خارجی قاچاق و جریمه 987 هزار میلیون ریالی در البرز خبر داد.

حجت‌الله ملاصالحی از کشف 3000 هزار ظروف خارجی و کشف 460 کیلو پوشاک خارجی خبر داد و گفت: پرونده کلیه مکشوفات به مراجع قضایی ارجاع داده شد و جریمه‌ای نیز بالغ بر987 هزار میلیون ریال برای متخلفان بسته شد.

وی ادامه داد: با افزایش قاچاق پوشاک و لوازم خانگی و همچنین افزایش کشفیات این دو کالای مهم و پر مصرف که نقش مهمی در تولید و اشتغالزایی کشور دارند، تنها تقویت ضریب کیفیت این کالاها و بالا رفتن تقاضای استفاده و مصرف آن می‌تواند اقدامات اساسی و پیشگیرانه‌ای برای مقابله با قاچاق پوشاک و لوازم خانگی باشد.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار البرز افزود: قاچاق برخی از کالاها نشان از جنگ نرم آشکار دشمن است.

ملاصالحی گفت: بنابر اعلام کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اخیراً در طرحی ضربتی، 3000هزار پارچه ظروف خارجی و 460 کیلوگرم پوشاک نو خارجی کشف و ضبط شد و با جریمه‌ای بالغ بر 987 میلیون ریال و تشکیل پرونده به مراجع قضائی جهت رسیدگی ارجاع داده شد.

به گفته دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز تدابیر ویژه‌ای برای دارندگان موتورسیکلت در نظر گرفته شده است که به نحو مطلوبی به اجرا خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار