کد خبر: ۱۲۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 29 October 2015

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز بر ضرورت توسعه تجهیزات و امکانات در راهور استان البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ همایون شریفی امشب در دیدار با فرماندار کرج با اعلام اینکه توسعه خدمات در استان البرز نیازمند ارتقای امکانات است، اظهار داشت: برای ارتقای نظم و امنیت باید امکانات و تجهیزات را نیز ارتقاء دهیم.

وی ادامه داد: البته برای خدمات رسانی به مردم در استان البرز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و کمبود امکانات سبب نخواهد شد که ما از وظایف خود کوتاهی کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز کاهش تصادفات را عاملی بر توسعه خدمات‌رسانی‌ها دانست و گفت: البته رانندگان نیز با رعایت تمامی مقررات راهنمایی و رانندگی و درست راندن ما را در انجام مأموریت‌های خود یاری دادند.

در ادامه این نشست محمد شرق رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرج نیز طی سخنانی حل معضل ترافیک را یکی از مهمترین نیازهای کرج دانست و گفت: حل مشکل گره‌های ترافیکی در کرج نیازمند اقدامات کارشناسی شده است.

وی نصب علائم راهنمایی و رانندگی، اصلاحات هندسی و ... را در کرج از مهم‌ترین راهکارهای رفع معضل ترافیک در کرج دانست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرج بیان داشت: یکی از مهمترین دلایل وجود ترافیک در این کلانشهر نبود زیرساخت‌های ترافیکی در کرج است که لازم است با تجهیز کردن این شهرستان به وسایل مدرن ترافیکی این معضل هر چه سریعتر مرتفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار