کد خبر: ۱۲۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 03 November 2015

فرماندار فردیس گفت: این شهرستان آماده پذیرائی از زائران حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا در روز اربعین حسینی است.

به گزارش ایرنا، علی قنبر زمانی روز سه شنبه در نشست هماهنگی ستاد عتبات شهرستان فردیس برای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در کربلا، افزود: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی یکی از اجتماعات بزرگ شیعیان در جهان است که باید کمک کنیم تا این همایش عظیم شیعیان با شکوه تر برگزار شود.

وی ادامه داد: از مسئولان و نهادهای مردمی خواستیم که با کمکهای نقدی و نذورات خود به کمک ستاد عتبات عالیات فردیس بیایند.

وی افزود: مردم می توانند نذورات خود را به شماره حساب 30281365070392 بانک سینا ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس واریز کنند.

وی گفت: این کمک ها با هماهنگی ستاد عتبات عالیات ،شهرداری،اصناف جمع آوری می شود تا بتوانیم به تکلیف خود در این خصوص عمل کنیم.

وی از مردم، هیئات مذهبی و صاحبان صنایع که علاقمند به مشارکت در این روز بزرگ از طریق ارائه نذورات هستند، خواست تا با ستاد عتبات عالیات شهرستان فردیس هماهنگی لازم را داشته باشند.

مسول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس نیز گفت: طبق سنوات گذشته راه اندازی یک ایستگاه صلواتی در محور نجف به کربلا به شهرستان فردیس اختصاص داده شده است.

علی شهبازی افزود: تمام کمک ها از سوی مردم در قالب نذورات جمع آوری از سوی ستاد عتبات شهرستان در اختیار زائران و عزاداران قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اگر شهرستان فردیس آمادگی این را داشته باشد تا مبلغ حدود 80 میلیون تومان جمع آوری کند، به 1500 نفر صبحانه، ناهار و شام و اسکان زائران در ایستگاه صلواتی ارایه خواهد شد.

شهبازی بیان کرد: اگر این مبلغ جمع آوری نشود در ایستگاه صلواتی نانوائی دایر خواهیم کرد تا به 10 هزار زائر نان صلواتی داده شود.

در این نشست رییس اتاق اصناف،جمعیت هلال احمر، نمایندگان شهرداری های مناطق 3 و 10 کرج،دهیار فرخ آباد زیبادشت،رییس اداره تبلیغات اسلامی ، قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری کرج ،نیروی انتظامی و دیگر مسولان شهرستان فردیس حضور داشتند.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار