کد خبر: ۱۲۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 08 November 2015

شهردار کرج گفت: پروژه‌های عمرانی در کرج با محوریت بهبود ترافیک شهری اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ علی ترکاشوند صبح امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پل غیرهمسطح شهدای حصارک که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اصلاح و بهبود شرایط ترافیکی کلانشهر کرج که امروز به یک معضل و دغدغه برای شهروندان و مسئولان تبدیل شده یکی از مهمترین اولویت‌ها است.

وی ادامه داد: اگر نتوانیم معضل ترافیک در کرج و استان البرز را برطرف کنیم در آینده با بحران جدی‌تری مواجه خواهیم شد که به راحتی قادر نیستیم معضل ترافیک را بهبود ببخشیم.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود تأکید کرد: در این راستا در نظر داریم تا پروژه‌های عمرانی در کرج را با محوریت بهبود ترافیک شهری اجرایی کرده تا شاهد روان‌سازی و کاهش ترافیک شهری باشیم.

وی ادامه داد: حجم بالای خودروها و استاندارد نبودن خیابان‌ها در این کلانشهر دیگر توانایی و کشش این میزان خودرو را در خود نداشته لذا باید با اقدامات کارشناسی شده در جهت کاهش بار ترافیکی گام برداریم.

شهردار کرج با بیان اینکه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح یکی از مهمترین راهکارهای کارشناسی و مهندسی در راستای کاهش بار ترافیکی است،‌ افزود: تا کنون 25 تقاطع غیرهمسطح در این کلانشهر احداث و راه‌اندازی شده است.

ترکاشوند با اعلام اینکه در این راستا در نظر داریم با شناسایی نقاط ترافیکی با حجم بالا، روند توسعه و احداث این تقاطعات را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: تا کنون 60 نقطه از کرج با گره ترافیکی بالا شناسایی شده است.

وی بیان داشت: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده امسال 8 تقاطع غیرهمسطح دیگر را در دست احداث داریم که امیدواریم این پروژه‌ها براساس زمان‌بندی انجام شده به اتمام برسد.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود به پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک اشاره کرد و افزود: هزینه اجرای پل حصارک نیز از طریق دریافت تسهیلات بانکی تامین شد که این هزینه برای فاز نخست 250 میلیارد ریال و برای اجرای کلی آن در سه فاز 600 میلیارد ریال بوده است.

تقاطع غیرهمسطح حصارک در فاز اول در مسیر غرب به شرق خیابان شهید بهشتی حدفاصل حصارک و کمالشهر روی آزادراه کرج – قزوین اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار