فرماندار کرج خاطرنشان کرد: هیچ کمبود امکاناتی در برگزاری انتخابات،‌ نمی‌تواند ما را از تلاش برای برگزاری این مهم تحت تأثیر قرار دهد.
کد خبر: ۱۲۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 09 November 2015
فرماندار کرج گفت: برگزاری انتخاباتی عادلانه مهمترین وظیفه مجریان انتخابات است.
به گزارش تابناک – البرز: محمدتقی ایرانی ظهر امروز در نشست ستاد انتخابات کرج اظهار داشت: انتخابات امسال از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و لازم است تا مجریان انتخابات در برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش خود را دو چندان کنند.
وی افزود: در این راستا با برگزاری جلساتی آمادگی برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم را داریم.
فرماندار کرج خاطرنشان کرد: هیچ کمبود امکاناتی در برگزاری انتخابات،‌ نمی‌تواند ما را از تلاش برای برگزاری این مهم تحت تأثیر قرار دهد.
ایرانی تأکید کرد: در این راستا  روسای کمیته انتخابات نیز باید تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌های برگزاری این انتخابات به کار گیرند.
وی گفت: برگزاری انتخاباتی،‌ سالم، قانونمند و با حضور حداکثری مردم از مهمترین وظایف مجریان انتخاباتی است لذا اعضای ستاد انتخابات هرگز نباید از کاندیدایی حمایت کنند.
فرماندار کرج خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو برای خدمتگذاری به مردم فرصت بسیار مناسبی است لذا با برگزاری انتخاباتی در چارچوب قانون و رعایت بیطرفی انتخاباتی سالم و پرشور را خواهیم داشت.
ایرانی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک برای اولین بار در کرج اظهار داشت: لازم است تا متخصصان آی تی و آموزش اعضای شعب اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار