کد خبر: ۱۲۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳ 13 November 2015

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با اشاره به در پیش بودن انتخابات از دستگاه های اجرایی ذیربط این شهرستان خواست تمهیدات لازم را برای ارائه کارت ملی مردم پیش بینی کنند .

به گزارش ایرنا،محمد تقی ایرانی روز پنج شنبه در بازدید از اداره کل پست جمهوری اسلامی استان البرز افزود: با توجه به ضرورت وجود کارت ملی برای شرکت در انتخابات پیش رو ،ادارات پست و ثبت احوال بیش از سایر دستگاه ها باید برنامه ریزی دقیق و منسجم را دراین زمینه به اجرا درآورند.

وی ادامه داد: انتخابات پیش رو از حساسیت بالائی برخوردار است و فرمانداری کرج به نوبه خود تمام تمهیدات لازم را دراین زمینه پیش بینی کرده اما نباید از نقش موثر و سازنده دیگر دستگاه های اجرایی دراین زمینه غافل شد .

فرماندار کرج تاکید کرد:همچنین هماهنگی بیش از پیش اداره کل پست، ثبت احوال و دفاتر پیشخوان برای صدور کارت ملی ضروری است .

ایرانی اضافه کرد: ضلع اصلی انتخابات مردم هستند که باید تمام امکانات لازم را برای تامین خواسته ها و حضور پرشور آنان فراهم کرد .

وی خاطرنشان کرد:دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری اولین تجربه دولت ' تدبیر و امید' است بنابراین در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت در تلاش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و درخور مردم هستیم.

دراین بازدید مدیرثبث احوال و فرماندار این کلانشهر با توجه به برگزاری انتخابات الکترونیکی در کرج نسبت به هماهنگی بخش های 'آی تی' دستگاههای اجرایی برای تحقق هرچه بهتر این امر مهم تاکید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار