کد خبر: ۱۲۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 14 November 2015


عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: اولویت خدمت‌رسانی مدیریت شهری کرج باید با محوریت مناطق محروم باشد.

مریم قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اعضای شورا نمایندگان مستقیم مردم در پارلمان شهری هستند و باید برنامه‌ها را به صورتی طراحی و اجرا کنند،‌ خدمات به صورت مساوی و عادلانه در کل شهر توزیع شود.

وی تصریح کرد: اولویت مدیریت شهری باید خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار باشد تا این مناطق نیز از نظر دسترسی به امکانات و زیرساخت‌های شهری به سطح دیگر مناطق ارتقا یابد.

نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر گفت: اگر نگاه مدیریت شهری جهادی، الهی و با هدف خدمت‌رسانی باشد، به تمام مناطق به یک صورت نگاه می‌شود و برخی از مناطق از امکانات بیشتری برخوردار نخواهد بود.

قهرمانی افزود: خوشبختانه این نگاه در مدیریت کلان شهری کرج وجود دارد و طرح‌ها و پروژه‌هایی که در مناطق محروم اجرایی شده، بخش مهمی از مشکلات این مناطق را برطرف کرده است.

وی بیان داشت: البته این حرف به معنی آن نیست که تمام مشکلات برطرف شده و برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم موجبات رضایت شهروندان را فراهم کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: اعضای شورای شهر نیز معتقد هستند که باید برای توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم و کم‌برخوردار، کار جهادی انجام شود و خوشبختانه این رویکرد با جدیت پیگیری می‌شود.

قهرمانی تاکید کرد: برای دست‌یابی به اهداف پیش‌بینی شده، دیگر دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید مدیریت شهری همکاری و تعامل ویژه داشته باشند.

وی در پایان گفت: مردم ما با بصیرت و آگاه هستند و عملکرد تمام دستگاه‌ها و مدیران را با دقت رصد می‌کنند و به طور قطع خدمات‌رسانی به شهروندان موجبات افزایش رضایتمندی آنها را فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار