زمانی که مسلمانان و کشورهای مستقل به این رفتار دوگانه و ضد انسانی غربی‌ها اعتراض کرده و هر روز تعداد زیادی از مردم بیگناه در سراسر جهان جان خود را از دست می‌دادند، غربی‌ها سخن از تروریسم خوب و بد می‌زدند.
کد خبر: ۱۲۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 15 November 2015

به گزارش تابناک – البرز: به دنبال حوادث تروریستی پاریس که تروریست‌های داعش آن را بر عهده گرفتند، بسیاری از کارشناسان تحلیل‌هایی را در ارتباط با این کشتار وحشیانه انسان‌ها ارائه داده‌اند.

عزیز اکبریان و محمد جواد کولیوند نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی و اعضای مجمع نمایندگان استان البرز نیز به این حوادث واکنش نشان دادند.
محمدجواد کولویند امروز در این زمینه اظهار داشت: سال‌هاست که کشورهای اسلامی و به ویژه در منطقه خاورمیانه از آسیب تروریست‌ها و گروهک‌های تروریستی رنج می‌برند.

وی تصریح کرد: اکثر این تروریست‌ها که دستشان به خون مردم غیر نظامی، کودکان، زنان و افراد سالمند و بیمار آغشته شده، مورد حمایت غربی‌ها هستند و حتی از برخی گروهک‌های تروریستی به عنوان مبارزان راه آزادی نام می‌برند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نمونه یک گروهک منفور، مطرود و تروریستی که دستش به خون بیش از 17 هزار شهروند ایرانی آغشته است، مورد حمایت اتحادیه اروپا و کاخ سفید قرار داشته و سران این گروهک جنایتکار، برای سخنرانی در اتحادیه اروپا دعوت می‌شوند.

کولیوند گفت: زمانی که مسلمانان و کشورهای مستقل به این رفتار دوگانه و ضد انسانی غربی‌ها اعتراض کرده و هر روز تعداد زیادی از مردم بیگناه در سراسر جهان جان خود را از دست می‌دادند، غربی‌ها سخن از تروریسم خوب و بد می‌زدند.

وی تصریح کرد: منظور غربی‌ها این بود که اگر تروریست‌ها علیه مخالفان غرب اقدامی کنند، کارشان خوب است و اگر علیه آنها اقدامی صورت گیرد، تروریست بد هستند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: همان زمان کشورهایی مانند جمهوری اسلامی ایران تاکید داشتند که باید با تروریسم به هر شکلی مبارزه کرد و چنین تئوری‌هایی به زودی دامن خود غربی‌ها را می‌گیرد.

کولیوند بیان داشت: حوادث تروریستی در پاریس نتیجه تئوری‌های غلطی چون تروریسم خوب و بد است و امروز این تفکر غلط، آسیب خود را به اروپایی‌ها رساند.

وی با تاکید بر اینکه همه جهان باید تروریسم را در هر شرایطی محکوم و با آن مبارزه کنند، گفت: اگر سران کشورهای غربی سال‌ها قبل با کشورهایی که با تروریسم مبارزه می‌کردند، مانند جمهوری اسلامی ایران همکاری داشتند، امروز از این پدیده شوم آسیب نمی‌دیدند.
از سوی دیگر
عزیز اکبریان نیز می‌گوید: دین مبین اسلام و پیروان راستین و واقعی تعالیم این دین رهایی‌بخش، ترور را در هیچ شرایط و زمانی تایید نکرده و نمی‌پذیرند.

وی افزود: در کلام‌الله مجید جهاد با کفار و ظالمان و طاغوت بارها مورد تاکید قرار گرفته،‌ اما به هیچ بهانه‌ای نمی‌توان انسانی را به صورت مخفیانه و با شیوه‌های غیر‌انسانی حتی اگر ظالم و کافر باشد، کشت.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسلمان واقعی و جهادگر راه حق و حقیقت، با ظلم به صورت مردانه و رودرو مبارزه می‌کند و کسی که ترور می‌خواهد اهدافش را محقق کند، به طور قطع مسلمان نیست.

اکبریان با اشاره به حادثه تروریستی پاریس گفت: جمهوری اسلامی ایران جزو کشورهایی است که بیشترین آسیب را از ترور و تروریسم خورده و ما یکی از مظلوم‌ترین کشورها در این زمینه هستیم و بیش از 17 هزار شهید ترور داریم.

وی افزود: بارها اعلام کرده و به این نظر ایمان داریم که ترور و تروریست در هر کجای جهان باید محکوم شده و با شدت با این پدیده شوم مبارزه شود و بسیاری از شهدای ما، شهدای مبارزه با تروریسم هستند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اما کشورهای غربی و حاکمان غرب به ویژه آمریکا و کشورهای اروپایی باید یک بار برای همیشه تکلیف خود را با این پدیده شوم مشخص کنند و نمی‌شود که اگر تروریست‌ها مخالفان آنها را ترور کردند، سکوت کنند و زمانی که خود گرفتار این پدیده شوم می‌شوند، صدای اعتراض آنها بلند شود.

اکبریان بیان داشت: ما اعتقاد داریم که حاکمان غرب نقش مستقیم در پرورش گروه‌های تروریستی در منطقه خاورمیانه و علیه کشورهای مستقل و مسلمان دارند و امروز شاهد هستیم که گروهک‌های تروریستی به جان مردم اروپا افتاده‌اند.

وی با اشاره به ترورهای پاریس و حادثه تروریستی هواپیمای روسیه گفت: اگر غربی‌ها با قاطعیت با این پدیده مبارزه می‌کردند، امروز شاهد اینگونه فجایع و جان دادن افراد بیگناه نبودیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار