شهدای البرز را بهتر بشناسیم
بعد رفت و مرتب پشت سرش را نگاه می‌كرد. ولی زود برگشت. گفتم چرا برگشتی چیزی فراموش كردی؟ گفت نه چیزی فراموش نكرده‌ام و اشاره كرد به آسمان و گفت دلم از شما و خدا كنده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 15 November 2015

شهید داوود اسحاقی در تاریخ اول مهر ماه سال 38 در خانواده‌ای مذهبی و متدین و در یكی از روستاهای شهرستان طالقان دیده به جهان گشود.

دوران كودكی را در آغوش پر مهر ومحبت خانواده سپری كرد و در سن هفت سالگی وارد مدرسه شد و شروع به تحصیل كرد.
دوره ابتدائی را در تهران و دوره راهنمائی خود را در حسین ‌آباد مهرشهر به اتمام رسانید سپس به علت فقر مادی و مشكلات فراوان نرك تحصیل نمود و در شغل مكانیكی مشغول به كار شد.

او نسبت به مسائل مذهبی توجه زیادی داشت. در قیام‌های مردمی همراه با كار روزانه شركت گسترده و فعال داشت و از هیچ كوششی برای سرنگونی رژیم منفور پهلوی دریغ نمی كرد.
بعد از پیروزی شكوهمند انقلاب به فرمان امام (ره) ابتدا به عضویت بسیج درآمده و به فعالیت پرداخت و بعد از مدت‌ها به خدمت مقدس سربازی رفته و به مملكت خدمت می كرد كه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران شروع شد و این شهید بزرگوار از طرف لشگر 55 هوابرد شیراز به سوی میدان‌های نبرد شتافت و به مقابله با صدام و صدامیان پرداخت.
سرانجام پس از مدت‌ها ایثار و شهامت در منطقه عملیاتی سوسنگرد بر اثر اصابت تركش به درجه رفیع شهادت رسید و پیكر مطهرش در گلزار شهدای امامزاده طاهر (ع) كرج به خاك سپرده شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار