کد خبر: ۱۳۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 16 November 2015

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: حمایت مالی از معلولان مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ حسین نحوی نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح مسابقه‌های ملی مهارت ویژه معلولان که در کرج برگزار شد اظهار داشت: توجه به رفع مشکلات معلولان یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌هایی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه معلولان نیز دارای استعدادهای بسیاری هستند که باید با حمایت از این افراد در شکوفایی استعدادهای آنان گام برداریم خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که معلولان نیز بتوانند در زندگی اجتماعی موفق باشند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی ادامه داد: یکی از اقداماتی که برای حمایت از این قشر انجام شده است لایحه حمایت از حقوق معلولان است که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.

نحوی نژاد افزود: در این راستا و با تصویب این لایحه مستمری‌های معلولان زیرپوشش بهزیستی افزایش خواهد یافت.

وی با اعلام اینکه ارائه آموزش‌ها به معلولان نیز از دیگر طرح‌ها و برنامه هایی است که مورد توجه ویژه دستگاه‌ها قرار دارد گفت: مهارت آموزی و ارائه آموزش رایگان به معلولان از مهمترین مصوباتی است که از سوی رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی عنوان داشت: هم اکنون مستمری پرداختنی به معلولان که دارای معلولیت شدید هستند بسیار ناچیز است لذا از آنجایی که این افراد نیازمند حمایت بیشتر هستند باید منابع مالی بیشتری را در اختیار این افراد قرار دهیم.

بر اساس این گزارش،‌ ظهر امروز مسابقات ملی مهارت ویژه معلولان در کرج آغاز شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار