کد خبر: ۱۳۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 18 November 2015

نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه پیشنهادات لازم برای بهبود تدوین برنامه ششم توسعه در البرز ارائه شود، گفت: این برنامه برای دولت و مجلس آینده راهکار اساسی برای اقدامات آینده است که کمک و مشورت مدیران و صاحب‌نظران را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیز اکبریان در پنجمین همایش استاندارد و کیفیت که امروز با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد و معاون استاندار البرز در موسسه اصلاح نهال و بذر برگزار شد، اظهار داشت: قانون سازمان ملی استاندارد در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی از جمله کمیسیون صنایع و تولید ملی بررسی و تصویب شد.

وی با بیان اینکه این قانون در حال حاضر منتظر ورود به صحن علنی است، افزود: با توجه به اینکه بعید است این قانون در سال جاری به تصویب برسد، امید است در ابتدای سال آینده و اواخر عمر مجلس کنونی قانون سازمان ملی استاندارد به تصویب برسد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کشور هر سازمانی برای خود استانداردهایی تعریف کرده، در حالی که همه این تعریف‌ها را باید سازمان ملی استاندارد نیز داشته باشد و به نوعی کمک این سازمان ملی باشند.

وی با اشاره به اینکه به همین سبب این سازمان زیر نظر ریاست جمهوری فعالیت می‌کند، گفت: درخواست می‌شود پیشنهادات لازم برای بهبود این حوزه در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه ارائه شود، چراکه در هر صورت این قانون باید در مجلس به تصویب برسد.

اکبریان خاطرنشان کرد: این برنامه برای دولت و مجلس آینده راهکار اساسی است و بر این اساس اقدامات آینده در کشور انجام می‌شود و در این راستا نیازمند کمک و مشورت همه مدیران و صاحب‌نظران هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار