کد خبر: ۱۳۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 23 November 2015

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: رسالت بسیج محدود به زمان، مکان و منطقه خاصی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد موحد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به مناسبت هفته بسیج افزود: بسیج براساس تفکر امام راحل که یک تفکر الهی بود به وجود آمد و بسیج شجره طیبه ای است که در هر زمانی که به اذن پروردگار نیاز به ایفای نقش داشته باشد، حضور می یابند.

وی اظهار داشت: بسیج براساس نیاز در داخل و خارج از کشور حضوری پررنگ و گسترده دارد و در فعالیت های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و...به خوبی نقش خود را ایفا می کند.

وی گفت: بسیجی باید متوجه باشد که نوک پیکان دشمن امروز متوجه عرصه فرهنگی است و اگر موفقیتی هر چند کم در این عرصه بدست آورد، برای او بزرگترین پیروزی خواهد بود بنابراین نخستین وظیفه بسیجی در این عصر کسب آگاهی از اهمیت نبرد فرهنگی و درک موقعیت خطیر فرهنگ بسیجی است و توجه به این که دشمن تمام تلاشش را برای نابودی این فرهنگ به کار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین موحد افزود: بسیجی باید در عرصه فرهنگی خود را تقویت کند و فعالیت های فرهنگی را هدف اصلی خویش قرار دهد.

وی اضافه کرد: در تفکر بسیجی فعالیت فرهنگی و رشد فرهنگی به معنای شناخت بهتر اسلام و پاسداری از ارزشهای دینی است، دینی که بسیجیان جان خویش را نثار آن می کنند و انقلاب نیز به رهبری امام با تکیه بر اسلام و ارزش های آن به پیروزی رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به اینکه امروز شاهدیم بسیج به اهداف عالی خود دست یافته، اظهار امیدواری کرد بسیج به نتیجه نهائی اهداف مدنظر خود برسد.ک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار