کد خبر: ۱۳۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 01 December 2015

فرماندار شهرستان کرج گفت: مسئولان در هر جایگاهی مهمترین اولویت خود را خدمت به مردم بدانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌محمدتقی ایرانی ظهر امروز در حاشیه دیدارهای مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی به مردم و افزایش سرانه‌های خدمات از مهمترین اولویت‌هایی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه توسعه خدمات عمرانی باید به صورت دقیق و اصولی در این شهرستان انجام شود افزود: مسئولان باید خدمات رسانی‌ها را در مناطق مختلف به صورت یکسان انجام داده تا مردم از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان کرج در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم از ما مسئولان انتظار دارند تا در مسیر خدمات‌رسانی‌ها تلاش خود را دو چندان کنند افزود:

کلانشهر کرج با توجه به روند رو به رشد جمعیت نیازمند توجه مسئولان است و لازم است در این مسیر از هیچ خدمتی فروگذاری نشود.

ایرانی تأکید کرد: مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید خدمت به مردم را مهمترین اولویت و وظیفه خود بدانند و زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

وی با اعلام اینکه با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم مسیر خدمت به مردم را با شتاب بیشتری طی کرده و تحولات اساسی را در کرج ایجاد کنیم، ‌افزود: توسعه خدمات فرهنگی، آموزشی، ایجاد بیمارستان، توسعه سرانه‌های فضاهای سبز و ... از مهمترین نیازهای این کلانشهر است که باید توجه وبژه و اساسی به آن شود.

در این دیدارها فرماندار کرج با 30 نفر از مردم به صورت مستقیم دیدار داشت و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

اشتغال، مشکلات مادی، مسکن از مهمترین درخواست‌های مردم در این دیدارها به شمار می رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار