کد خبر: ۱۴۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 06 December 2015

فرماندار کرج گفت: قانون، به صورت کاملاً واضح و روشن حیطه اختیارات هیئت‌های نظارت و اجرایی را مشخص کرده است، لذا اگر قانون به صورت کامل و صحیح اجرا شود، هیچ تداخلی در مسئولیت‌ها وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، محمدتقی ایرانی بر ضرورت رعایت شأن هیئت نظارت و شورای نگهبان تاکید کرده و اظهار داشت: هماهنگی هر چه بیشتر هیئت‌های نظارت و اجرایی در برگزاری انتخاباتی سالم و امانت‌دارانه بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد: سه ضلع اصلی تشکیل‌دهنده مثلث انتخابات هستند، مردم، هیئت نظارت و هیئت اجرایی، تنها در صورت هماهنگی و ایجاد تعامل میان این اضلاع می‌توان انتخاباتی پرشور و در سلامت کامل برگزار نمود.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: در شرایط امروز جامعه که امیدواری و اعتماد در جامعه رو به افزایش است، قطعاً برگزاری انتخاباتی که در شان ملت شریف ایران اسلامی باشد، وظیفه تمامی خدمتگزاران دولت تدبیر و امید است که امیدواریم این وظیفه را به خوبی به انجام برسانیم.

وی در ادامه به آمادگی ستاد برگزاری انتخابات شهرستان کرج اشاره کرد و گفت: ستاد برگزاری انتخابات شهرستان کرج به نمایندگی از دولت تدبیر و امید در سطح این شهرستان، تمام تلاش خود را می‌کند تا انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثر مردم شریف کرج برگزار کند.

فرماندار کرج به بی‌طرفی معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان کرج در قبال مواضع و دیدگاه‌های سیاسی مختلف تاکید کرده و گفت: همان‌طور که دولت تدبیر و امید، به تمامی کارکنان خود در ستادهای انتخابات تکلیف نموده است تا با عدالت و انصاف و رعایت بی‌طرفی، حق‌الناس را رعایت نمایند، ما نیز در شهرستان کرج وظیفه خود می‌دانیم تا نسبت به تکلیفی که در خصوص حفاظت از رای مردم که به فرموده مقام معظم رهبری، حق‌الناس است با جدیت تلاش کنیم.

وی یکی دیگر از وظایف ستاد برگزاری انتخابات را رعایت مر قانون برای همه کاندیداها و ایجاد فرصت برابر برای استفاده از امکانات در چارچوب قانونی خوانده و اظهار داشت: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات، وظیفه داریم در چارچوب قانون و سیاست‌های نظام، برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی‌شائبه از هر گونه تخلف، برنامه‌ریزی نماییم. لذا صیانت از حقوق داوطلبین و ایجاد فرصت‌های تبلیغاتی برای آنها در زمان مشخص شده برای همه به صورت یکسان مهیا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار