کد خبر: ۱۴۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵ 07 December 2015

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از فعالیت 22 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل باقرنیا ظهر امروز در جریان سرزده از برخی محورهای مواصلاتی این استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما در روزهای برفی توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش خدمات در راه‌های این استان است.

وی ادامه داد: با توجه به روند بارش‌ها از شب گذشته تاکنون لذا تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مردم اندیشیده شده است و نیروهای راهداری در محورهای این استان مستقر هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه هم‌اکنون 22 اکیپ راهداری در راه‌های اصلی و فرعی این استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تأکید کرد: از شب گذشته تاکنون مأموریت‌های راهداران در قالب بازگشایی راه‌ها، نمک‌پاشی و ارائه خدمات به رانندگان دو چندان شده است.

باقرنیا تصریح کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها در محورهای کوهستانی همچنان نیروهای راهداری در محورهای مواصلاتی این استان در آماده‌باش کامل هستند.

وی با اشاره به اینکه در پایگاه‌های راهداری مستقر در محورهای مواصلاتی این استان تجهیزات و امکانات لازم وجود دارد گفت:120 دستگاه ماشین‌آلات راهداری و 250 نیرو به صورت شبانه‌روزی در سطح محورهای استان در حال فعالیت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی، تردد در این محورها همچنان بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار