کد خبر: ۱۴۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 07 December 2015

فرماندار کرج با بیان اینکه بستر برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در این شهرستان فراهم شده است،گفت: اگر افرادی در برگزاری انتخابات به صورت سلیقه‌ای عمل کنند به طور یقین مورد توبیخ واقع می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدتقی ایرانی در جلسه شورای اداری شهرستان کرج که عصر امروز در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به پیاده روی عظیم زائران حسینی در اربعین، اظهار داشت: این پیاده‌روی بزرگ و تاریخی با حضور بیش از 60 کشور جهان در حالی در کمال امنیت و آرامش برگزار شد که رژیم آل سعود توانایی برقراری امنیت 2 میلیون حاجی را نداشت.

وی با اشاره به نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی، افزود: این نامه تاثیر شگرفی در بین جوانان داشته چراکه مقام معظم رهبری از دریچه دین با این افراد سخن گفته است.

فرماندار شهرستان کرج با تاکید براینکه شرایط ویژه کشور حضور خردمندانه اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: دانشجویان باید علاوه بر امور تحصیلات خود در راستای رفع نیازهای جامعه نیز قدم‌های موثری بردارند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه اسفندماه سال جاری دو انتخابات مهم و تاثیرگذار بر سرنوشت کشور و مردم را در پیش رو داریم، گفت: اهمیت این دو انتخابات به اهمیت و جایگاه ویژه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باز می‌گردد چراکه افراد منتخب این دو انتخابات تصمیمات کلان کشوری را اخذ می‌کنند.

ایرانی با بیان اینکه اهمیت جایگاه مجلس خبرگان به دین باز می‌گردد، افزود: در صدد هستیم با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و با حفظ امانت‌داری همچنین امانتداری نسبت به آرا مردم انتخاباتی سالم و پرشور را برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بستر برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند در استان البرز از جمله شهرستان کرج فراهم شده است، یادآور شد: اگر افرادی در برگزاری انتخابات به صورت سلیقه‌ای عمل کنند به طور یقین مورد توبیخ واقع می‌شوند.

فرماندار شهرستان کرج با اشاره به اینکه ستاد انتخابات شهرستان کرج تشکیل شده و این ستاد بر اساس تقویم وزارت کشور به وظایف خود عمل می‌کند، افزود: متاسفانه استان البرز از نظر تجهیزات زیرساختی با مشکلاتی رو‌به رو است اما تلاش شده در راستای برگزاری انتخابات به طور شایسته عمل شود.

وی با بیان اینکه هر اداره‌ای موظف است در راستای هرچه بهتر برگزارشدن انتخابات همکاری لازم را داشته باشد، گفت: 653 صندوق انتخاباتی در سطح شهرستان کرج برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

ایرانی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان البرز و شهرستان کرج نهایی نشده است، اظهار داشت: بستر برگزاری این مهم در شهرستان کرج فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار