رئیس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مردم و مسافران در راه مانده در محورهای این استان اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۴۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳ 08 December 2015
به گزارش تابناک – البرز: امشب البرزی‌ها و مسافرانی که قصد عبور از محورهای این استان دارند، به واسطه کاهش شدید دمای هوا، کولاک و بارش برف شب بسیار سختی را در پیش دارند.
این سختی برای دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان بیشتر است.
دقایقی قبل سرهنگ رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز اعلام کرد: به دلیل برف و کولاک شدید در استان البرز هم اکنون محورهای کرج،‌ چالوس و هشتگرد به قزوین در مسیر رفت وبرگشت مسدود شده است.
وی ادامه داد: نیروهای امداد هلال احمر استان البرز و نیروهای راهداری و پلیس در تمامی محورهای مواصلاتی این استان حضوری مستمر دارند.
رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مردم و مسافران در راه مانده در این محورها اندیشیده شده است.
همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از افزایش تعداد مسافران در راه مانده محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
احسان نصیری اظهار داشت: به دنبال بارش برف، کولاک شدید، در حال حاضر اکثر راه‌های مواصلاتی استان البرز با دستور پلیس راه مسدود است.
وی افزود: هلال احمر استان البرز برای مقابله با شرایط و حوادث غیر مترقبه در آماده‌باش کامل بوده و هر لحظه برای خدمت‌ به مردم آماده هستیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز تصریح کرد: تا ساعاتی قبل و به دلیل مسدود شدن محور کرج – قزوین و جلوگیری ماموران پلیس راه از تردد اتوبوس‌های مسافربری، حدود 400 نفر از مسافران در راه مانده در مسجد شهر کمالشهر و مسجد پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج اسکان یافته بودند.
نصیری گفت: دقایقی قبل نیز 100 نفر از مسافران در راه‌مانده در مسجد الزهرا (ع) شهرستان اشتهارد اسکان یافتند.
وی بیان داشت: تاکنون یک هزار تخته پتو و به میزان کافی آب، نان و انواع کنسرو در میان مسافران توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: در حال حاضر سامانه 112 هلال احمر فعال بوده و مردم در صورت هرگونه مشکل و نیازی می‌توانند با این سامانه تماس گرفته و درخواست امداد کنند.
نصیری در پاسخ به این پرسش که آیا خودرویی در محورهای مواصلاتی استان البرز در راه مانده است، گفت: تمام خودروها به نقاط امن منتقل شده‌اند و تا این لحظه گزارشی مبنی بر این امر نداریم. ضمن اینکه دقایقی قبل با همراهی پلیس راه، چند دستگاه خودرو به محورهای مواصلاتی استان از جمله محور اشتهارد ـ بوئین‌زهرا اعزام شد تا از عدم حضور خودرو و مسافر در این محورها مطمئن گردیم.
وی در پایان تاکید کرد: ماموران هلال احمر در آماده‌باش کامل بوده و به طور قطع برای مقابله با هرگونه بحرانی آمادگی داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار