کد خبر: ۱۴۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 08 December 2015

رئیس شورای شهر شهرستان اشتهارد گفت: توسعه خدمات درمانی و بهداشتی از مهمترین نیازهای اشتهارد است.

ابوالقاسم دهقان‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان توسعه خدمات درمانی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این شهرستان فاصله طولانی به شهر کرج دارد لذا کمبود سرانه‌های درمانی در این شهرستان سبب می‌شود که ساکنان آن با مشکلات اساسی مواجه شوند.

وی ادامه داد: شهرستان اشتهارد تنها یک بیمارستان دارد که متأسفانه با کمبود امکانات و تجهیزات نیز مواجه است.

رئیس شورای شهر اشتهارد با بیان اینکه مراجعه‌کننده به این بیمارستان زیاد است، افزود: متأسفانه کمبود امکانات و تجهیزات تخصصی در این بیمارستان سبب شده است که بسیاری از مراجعه‌کنندگان دچار سردرگمی شده و برای درمان بیماری خود مجبور به صرف هزینه‌های بالاتر و سفر به شهرستان‌های همجوار شوند.

دهقان‌نسب با اعلام اینکه این بیمارستان فاقد اتاق سی سی یو و آی سی یو است، ادامه داد: کمبود متخصص و امکانات نیز از دیگر مشکلات این بیمارستان است.

وی با تأکید بر اینکه توسعه خدمات‌درمانی به عنوان تضمین‌کننده سلامت مردم از مهمترین نیازها و مطالبات مردم در این شهرستان است،‌ از مسئولان خواست تا چاره‌ای اساسی را برای توسعه و احداث مراکز درمانی تخصصی در این شهرستان انجام دهند.

رئیس شورای شهر اشتهارد با تأکید بر اینکه شهرستان اشتهارد برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است گفت: تخصیص اعتبارات و شناسایی نیازها ومشکلات این شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم میزان خدمات‌دهی در این شهرستان را ارتقا دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار