خبرنگار تابناک با محمد تقی ایرانی فرماندار کرج تماس گرفت و از وی پرسید، آیا نیروهای اطلاعاتی و امنیتی اشرافی بر عملکرد تندروها در کرج ندارند که چنین بی‌پروا مراسم‌های قانونی را تهدید می‌کنند؟
کد خبر: ۱۴۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 10 December 2015
به گزارش تابناک – البرز: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، شاهد افزایش جلسات سیاسی به ویژه سخنرانی‌ها در سراسر کشور هستیم.
از سوی دیگر برخی جریان‌های تندرو تلاش می‌کنند که جلسات مربوط به مخالفان خود را برهم زده و اجازه سخنرانی به مخالفان ندهند.
یکی از این وقایع مربوط به جلسه سخنرانی حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران در کرج بود که به زودی تابناک جزییات آن را منتشر می‌کند.
همچنین با توجه به ایام عزاداری پیامبر رحمت و خوبی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و روزهای پایانی ماه صفر، برخی از فعالان سیاسی و اجتماعی، جلسات مذهبی و سوگواری برگزار کرده که این جلسات نیز از تهدید تندروها در امان نمانده است.
از جمله آنکه طی امشب و فردا شب، قرار است مجلس سوگواری در شهرستان کرج برگزار گشته و حجت‌الاسلام هادی غفاری و حجت‌الاسلام منتجب‌نیا در این جلسات سخنرانی کنند.
به دنبال انتشار خبر فوق، در گروه‌های مجازی تهدیدهایی نسبت به این جلسات مطرح شده و حتی عده‌ای تلاش دارند که مردم را به خیابان‌ها بکشانند.
در این ارتباط خبرنگار تابناک با محمد تقی ایرانی فرماندار کرج تماس گرفت و از وی پرسید، آیا نیروهای اطلاعاتی و امنیتی اشرافی بر عملکرد تندروها در کرج ندارند که چنین بی‌پروا مراسم‌های قانونی را تهدید می‌کنند؟
وی در پاسخ گفت: برخلاف تصور شما مدیریت ارشد استان البرز و شهرستان کرج، دستگاه قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تمام تحرکات را رصد کرده و به طور قطع با کسانی که قصد اخلال در نظم و همچنین برهم زدن مراسم‌های قانونی را دارند، برخورد قاطع قانونی انجام می‌شود.
معاون استاندار البرز افزود: متاسفانه افرادی که در شبکه‌های مجازی مردم و جلسات قانونی را تهدید می‌کنند، عده‌ای هستند که خودشان را نشان نمی‌دهند. ما هم گفتیم اگر جرائت دارید، تهدید خود را عملی کنید و ببینید که قانون چگونه مقابل شما ایستادگی خواهد کرد.
ایرانی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون هزاران شهید بزرگوار به ثمر رسیده و حفظ شده است، گفت: اجازه نمی‌دهیم که گروهی بی‌شناسنامه و بدون اینکه خودشان را نشان دهند، مراسم‌های قانونی را تهدید کنند.
وی تاکید کرد: به طور قطع نیروی انتظامی و اداره اطلاعات به وظیفه قانونی خود عمل کرده و برای مراسم‌های ایام سوگواری روزهای پایانی ماه صفر نیز دستورات لازم به آنها داده شده است.
معاون استاندار البرز با اشاره به در پیش بودن انتخابات در اسفند ماه سال جاری گفت: برای حفظ نظم استان و کرج و به ویژه ایام انتخابات با احدی تعارف نداریم و هیچ گذشتی هم در برابر قانون شکنان نخواهیم داشت.
ایرانی گفت: از سوی دیگر اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای بدون آنکه خودشان را نشان دهند در شبکه‌های مجازی به مردم توهین کرده و به دنبال برهم زدن مراسم‌های قانونی باشند. خوشبختانه پلیس فتا گزارش‌های خود را آماده کرده و به برخی نیز که شناسایی شده‌اند تذکرات لازم داده شده است.
وی یادآوری کرد: البته اینها که خودشان را پشت مردم پنهان می‌کنند، خوب می‌دانند که مردم با آنها همراه نیستند.
ایرانی در پایان گفت: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی خوبی که دستگاه‌های مسئول دارند، مقدمات برخی برخوردها در حال فراهم شدن است و انشاالله دستگاه قضایی و نیرهای اطلاعاتی با کسانی که می‌خواهند مردم را تحریک کرده و آرامش و نظم را بر هم بزنند، برخورد خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار