کد خبر: ۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲ 28 January 2015
دادستان کرج گفت:زندان های کرج جایی برای پذیرش زندنیان جدید ندارند .
حاجی رضاشاکرمی، اظهارکرد: تعداد زیاد مجرمانی که برای سپری کردن مجازات خود راهی زندان‌های کرج می‌شوند به قدری زیاد است که این زندان‌ها جا برای پذیرش آنها ندارند.
به گزارش ايسنا وی خاطرنشان کرد:در میان زندان‌های کرج ،وضعیت زندان قزلحصارازهمه وخیم‌تراست به طوری که حتی نمازخانه این زندان هم دیگر جا ندارد .
شاکرمی افزود:تعداد زیادی از زندانیان زندان‌های کرج را مجرمان سایر استان‌ها تشکیل داده‌اند که درحال عودت آنها به استان‌هایشان هستیم .
وی ادامه داد:‌بدون شک بازگرداندن این زندانی هاباعث خلوت شدن زندان‌های کرج و رسیدگی بهتر مسئولین به امور زندانیان می‌شود .
این مسئول گفت:بسیاری ازمجرمان در سایر استانها مرتکب جرم می‌شوند ولی ازآنجایی که در البرز دستگیر می‌شوند درنهایت پس از صدورحکم وبرای مجازات به زندان‌های کرج منتقل می‌شوند که این نادرست است .
شاکرمی ادامه داد: بایدشرایطی ایجاد شود که پرونده مجرمانی که در سایراستان ها مرتکب جرم شده‌اند به دادگاه‌های همان استان ارجاع داده شود و بعد از صدور حکم، فرد مجرم در زندان‌های همان استان دوران محکومیت خود را سپری کند.
دادستان کرج در پایان گفت: با این اقدام ازحجم پرونده‌هایی که قضات دادگاه‌های استان باید به آنها رسیدگی کنند نیز کاسته می‌شود و آنان می‌توانند با دقت بیشتری از حقوق مردم دفاع کنند . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار