کد خبر: ۱۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ 16 March 2015
شهردار منطقه 9 کرج از بهره‌برداری پارک معلولان طی چند روز آینده در این منطقه خبر داد.
 به گزارش فارس عباس سعیدی‌کیا اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌های شهرداری توسعه سرانه‌های فضاهای سبز در این منطقه است.
وی با بیان اینکه هم اکنون طرح‌ها و برنامه‌های بسیاری برای تحقق این مهم در دستور کار قرار گرفته است، افزود: رشد جمعیت در این منطقه می‌طلبد تا علاوه بر توسعه خدمات‌رسانی‌ها در ارتقای سرانه‌های فضاهای سبز نیز اقدامات مناسبی صورت گیرد.
سعیدی‌کیا با علام اینکه ارائه خدمات به مردم نیز از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است گفت: تلاش می‌شود تا با شناسایی کمبودها و رفع محرومیت‌ها به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر سوق داده شویم.
وی در ادامه سخنان خود به بهره‌برداری از پارک معلولان در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: این پارک با مساحتی بالغ بر 6 هزار متر مربع به زودی به منظور افزایش رفاه حال شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار منطقه 9 کرج اظهار کرد: عملیات احداث پارک سهروردی نیز که از مدتی پیش آغاز شده بود، پیشرفت چشمگیری داشته است و در سال 94 به بهره‌برداری خواهد رسید.
سعیدی‌کیا گفت: رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی در بوستان‌های سطح منطقه به‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی از دیگر اقداماتی است که انجام آن در دستور کار قرار دارد.
به گفته وی پارک معلولان مجهز به ست‌های ورزشی متناسب با این قشر بوده و تمامی مسیرهای این پارک مناسب‌سازی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار