کد خبر: ۱۴۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 15 December 2015

فرماندار کرج گفت: اختلافات سیاسی نباید هرگز به عاملی برای انجام رفتارهای غیرقانونی تبدیل شود.

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ایران اسلامی در انتظار 2 رویداد بسیار مهم که همان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بوده ، است و همه باید به صورتی رفتار کنیم که این 2 انتخابات سرنوشت‌ساز به بهترین شکل برگزار شود.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که تفکرات مختلف سیاسی و جناحی در چارچوب قانون اساسی و اصول کلی انقلاب و تحت هدایت مقام عظمای ولایت آزادانه فعالیت کرده و نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان می‌کنند.

معاون استاندار البرز افزود: در شرایطی که مردم ساکن بیشتر کشورهای منطقه حتی از کوچک حقوق شهروندی و آزادی‌های اصلی محروم هستند، در ایران اسلامی رأی و نظر مردم اهمیت ویژه و بالایی داشته و مردم به صورت مستقیم در تعیین سرنوشت کشور خویش مشارکت می‌کنند.

ایرانی تصریح کرد: وقتی از چنین نعمت‌هایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار هستیم، همه باید تلاش کنیم تا پاسدار شرایط موجود بوده و از رفتار و گفتاری که به آزادی، امنیت، ثبات و شادابی و نشاط جامعه لطمه وارد می‌کند، به طور جدی بپرهیزیم.

وی با تأکید بر اینکه حساب گروه‌های معاند و کسانی که با پیشرفت و توسعه ایران اسلامی مخالف هستند با گروه‌های سیاسی قانونمند داخلی را باید جدا کرد، گفت: تحمل مخالف و حرکت در مسیری که دوستداران انقلاب اسلامی بتوانند آزادانه دیدگاه‌های خود را بیان کنند از جمله مهمترین نیازهای امروز است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان کرج گفت: در شرایطی که 2 انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز را در پیش داریم، همه باید تلاش کنیم که این انتخابات در فضایی آرام، با نشاط، قانونمند و سالم برگزار شده و از رفتارهای خلاف قانون بپرهیزیم.

ایرانی تأکید کرد: اختلاف نظرهای سیاسی هرگز نباید عاملی برای انجام رفتارهای غیر قانونی باشد و گروه‌های سیاسی، نامزدهای احتمالی و هواداران آنها باید رعایت قانون را در این شرایط حساس اولویت اصلی فعالیت‌های سیاسی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات قانونمند و حداکثری در استان البرز و شهرستان کرج گفت: دولت و مجریان انتخابات تنها یک هدف دارند و آن هم برگزاری انتخابات سالم و حداکثری است.

ایرانی بیان داشت: خوشبختانه مقدمات انجام این مهم به طور کامل در استان البرز و شهرستان کرج فراهم شده است که از همه فعالان و گروه‌های سیاسی انتظار داریم که مجریان انتخابات را در این شرایط حساس همراهی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار