کد خبر: ۱۴۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 19 December 2015
سیدعلی آقازاده شهردار سابق کرج

محرومیت زدایی و توزیع امکانات به صورت عادلانه در مناطق محروم باید از برنامه های اولویت دار نمایندگان انتخابی مردم باشد.

بی شک توجه بیشتر مسئولان به شهر گرمدره که به نوعی می توان آن را ویترین و پیشانی استان البرز محسوب کرد ضرورت دارد، زیرا توسعه و سرمایه گذاری در این بخش می تواند محرک توسعه دیگر نقاط استان البرز نیز باشد.

متاسفانه در حال حاضر امکانات این شهر شایسته ساکنان آن نیست و مردم با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

برخورداری از کیفیت مطلوب آب آشامیدنی، ضرورت تعیین تکلیف و مرزبندی حریم شهرگرمدره با شهر کرج و شهر قدس، برخورداری از امکانات بهداشتی و درمانی و راه اندازی خط مترو از مهم ترین حقوق مردم گرم‌دره است و همه شهروندان باید از امکانات یکسان برخوردار باشند و تحقق این مهم به تلاش مسئولان بستگی دارد.

به طور قطع رفع مشکلات مردم در نزد خداوند از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، مسئولانی که در جهت رفع مشکلات و معضلات مردم گام برمی‌دارند از جایگاه بسیار بالایی در نزد خداوند متعال برخوردار هستند.

ما در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و این نهاد نقش اساسی در تصمیم گیری‌ها و قانون گذاری‌های کشور دارد و کسانی که در این تصمیم گیری موثرند، باید دغدغه رفع مشکلات مردم و تلاش برای توسعه کشور را داشته باشند.

وظیفه نمایندگان ارائه دیدگاه ها و مطالبات و خواسته های مردم در مجلس شورای اسلامی است، نمایندگان باید با آگاهی نسبت به وظایف خود، دلسوزانه برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و بدانند که نسبت به مطالبات مردم باید پاسخگو باشند.
مردم باید با آگاهی کامل به پای صندوق‌های رای رفته و کسانی را انتخاب کنند که برای رفع مشکلات شهرستان کرج به ویژه مناطق محرومی چون گرم‌دره برنامه ویژه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
سلام و خسته نباشید .
ممنون چون دقیقا حرف دل مارو زدید من نمیدونم چطور با این امکانات کم به گرمدره میشه گفت شهر
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
شاید مهمترین مشکل گرمدره جدا از امکانات شهری وضعیت آب آشامیدنی که حتی از این هم محرومه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار