کد خبر: ۱۴۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 20 December 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از اجرای طرح ایمن‌سازی وسایل گازسوز در این استان خبر داد.

خسرو ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت آموزش و پرورش، ایجاد امکانات و زیرساخت‌های لازم به ویژه توزیع عادلانه امکانات در تمام استان به ویژه مناطق محروم است.

وی افزود: در گذشته دغدغه‌هایی در رابطه با سیستم گرمایشی کلاس‌های درس به ویژه در مقاطع دبستان وجود داشت که امسال و پیش از آغاز سال تحصیلی، طرحی با هدف ایمن‌سازی تجهیزات گرمایشی مدارس در البرز اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: در اجرای طرح فوق، مدارس البرز را به 2 بخش تقسیم کردیم، بخش نخست مدارس واقع در مناطقی است که به شبکه گاز شهری متصل هستند و بخش دیگر مربوط به مناطق فاقد گاز شهری است.

ساکی گفت: تمام مدارس بخش نخست از نظر بهره‌مندی از وسایل گرمایشی ایمن‌سازی شدند و اقدامات خوبی نیز در مناطق فاقد شبکه گاز شهری که بیشتر در مناطق روستایی در شهرستان طالقان است، انجام دادیم.

وی افزود: مدارسی که در مناطق فاقد گاز شهری واقع شده است، در حال حاضر از وسائل گرمایشی نفتی و یا وسائل گازسوز (کپسول‌های گاز) استفاده می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای تامین سوخت وسایل گرمایشی این مدارس چه اقداماتی انجام شده است، گفت: بخش مهمی از این مدارس در مناطق روستایی شهرستان طالقان واقع شده که بیشتر کوهستانی و بسیار سرد است.

ساکی بیان داشت: به همین دلیل، تلاش ویژه‌ای در جهت تامین سوخت این مدارس با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله فرمانداری در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون سوخت کافی برای این مدارس تامین شده‌ است.

وی اظهار داشت: هم اکنون سوخت کافی برای این مداس تامین شده و در این زمینه هیچ دغدغه‌ای نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار