کد خبر: ۱۵۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 31 December 2015


شهردار کرج از احداث دو تقاطع غیرهم‌سطح در کرج خبر داد و گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده 200 هکتار از باغ سیب کرج احیا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ترکاشوند ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات دو تقاطع غیرهمسطح در کلانشهر کرج اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی به مردم و کاهش بار ترافیکی یکی از مهمترین اهداف احداث این تقاطعات در نقاط مختلف کلانشهر کرج است.

وی ادامه داد: یکی از این تقاطع‌ها با نام حضرت ولی‌عصر (عج)در آق تپه مهرشهر است که با توجه به حجم بالای ترافیک در این منطقه این مهم اجرایی شده است.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: در این راستا و با توجه به اهمیت اجرایی شدن این پروژه تسهیلات بانکی به این پروژه اختصاص یافت که از امروز عملیات احداث این مهم اجرایی شده است.

ترکاشوند بیان داشت: منطقه آق تپه یکی از مناطق محروم در کرج است که نیازمند توجه بیش از مسئولان بوده و لازم است تا طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در این منطقه رشد پیدا کند.

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: براساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این پروژه در مدت 18ماه به بهره‌برداری برسد.

به گفته شهردار کرج تمامی تلاش و توان خود را برای اجرایی شدن تعهدات خود در انجام این پروژه خواهیم گذاشت.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود به مصوبه احیای 200 هکتار از باغ سیب کرج اشاره کرد و گفت: براساس مصوبات 200 هکتار از باغ سیب کرج حفظ و احیا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار