کد خبر: ۱۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸ 20 March 2015
مدیرعامل ‌توزیع برق ‌البرز با بیان اینکه استفاده از انشعاب‌های غیر مجاز اخلال جدی به خدمات‌رسانی وارد می‌کند، گفت: ساماندهی انشعاب‌های غیر مجاز از جمله برنامه‌های در دستور کار سال آینده شرکت برق البرز است.
ناصر اسکندری با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز کلیه واحدهای شرکت توزیع برق البرز در حال آماده باش قرار دارند، اظهار داشت: همکاران این بخش به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمت هستند و به طور قطع یقین در ایام تعطیلات نوروز با هیچ قطعی و خاموشی برق در استان البرز رو‌به رو نیستیم.
وی با تاکید بر اینکه سرویس دهی مناسب در ایام نوروز به طور کامل انجام می‌شود، افزود: برای سال 94 دو برنامه اصلی  ساماندهی برق‌های غیرمجاز و طرح جهادی کاهش تلفات برقی محور کار شرکت توزیع برق البرز است.
مدیرعامل شرکت برق البرز با بیان اینکه ساماندهی انشعاب‌های غیر مجاز از جمله برنامه‌های در دستور کار سال آینده شرکت برق البرز است، خاطرنشان کرد: استفاده از انشعاب‌های غیر مجاز ضمن اینکه اخلال جدی به خدمات رسانی وارد می‌کنند هزینه‌های فراوانی را به شرکت نیز وارد می‌سازد.
اسکندری با اشاره به اینکه خسارت‌های وارد شده ناشی از استفاده غیر مجاز از برق سبب می‌شود بخشی از درآمدهای خزانه نیز حاصل نشود، گفت: متاسفانه برخی افراد برقی را مصرف می کنند که هزینه‌ای در قبال آن پرداخت نمی‌کنند.
به گزارش تسنیم وی با بیان اینکه طرح جهادی کاهش تلفات در سال 94 دنبال پیگیری می‌شود، تصریح کرد: طرح جهادی کاهش تلفات از مهر ماه سال جاری آغاز و در سال آینده نیز ادامه می‌یابد.
وی با بیان اینکه با آغاز این طرح تا امروز بیش از 3 درصد تلفات شبکه کاهش یافته است، اظهار داشت: امید است این روند در سال 94 ادامه پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار