حضور گسترده مردم البرز در آستان مقدس امامزاده ها
مردم استان البرز با استقبال کم نظیر از طرح آرامش بهاری، لحظه تحویل سال را در جوار متبرک آستان مقدس امامزاده ها سپری کردند.
کد خبر: ۱۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 21 March 2015
به گزارش تابناک - البرز: استان البرز هزاران سال است که از برکات وجود بیش از 80 امامزاده واجب الاحترام بهره مند بوده و مردم متدین و ولایی این استان در تمام لحظات شادی و سوگواری به محیط معنوی و آرامش بخش امامزاده ها پناه می برند.
امسال و در راستای اجرای طرح آرامش بهاری، برنامه لحظه تحویل سال در جوار آستان مقدس امامزاده های استان به ویژه امامزاده حسن (ع)، امامزاده طاهر (ع) و امامزاده محمد (ع) اجرا شد.
متولی اجرای این طرح، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز بود و بر اساس آمارهای موجود هزاران نفر از مردم ساکن شهرستان های مختلف این استان و همچنین مسافران نوروزی، لحظه تحویل سال را در این اماکن مقدس سپری کردند.
در این رابطه حجت السلام والمسلمین محمد صالحی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: نوروز امسال با ایام سوگواری بانوی دو عالم، دخت معزز نبی مکرم (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف شده است.
وی تصریح کرد: به همین دلیل، اداره اوقاف تلاش کرد تا نوروز 94 رنگ و عطر فاطمی داشته باشد و به همین دلیل تمام امامزاده های استان البرز برای برگزاری مراسم لحظه تحویل سال نو آماده شد.
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: خوشبختانه این طرح با استقبال بسیار خوب مردم ساکن البرز و همچنین مسافران نوروزی همراه بود و در لحظه تحویل سال، تمام امامزاده های واجب الاحترام البرز، مملو از جمعیت بود.
صالحی بیان داشت: از سوی دیگر شاهد بودیم که خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه مادران و پدران شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب، لحظات معنوی تحویل سال را در کنار قبور مطهر شهدا سپری کردند.
وی در پایان گفت: اجرای طرح آرامش بهاری تا 15 فروردین امسال در تمام امامزاده ها و اماکن متبرکه استان البرز ادامه خواهد داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار