با تشکیل پرونده‌ای ویژه در نیروی انتظامی فردیس
دو نفر جاعل که تحت پوشش يکي از مسئولان عالي‌رتبه دولتي مبالغي از شهروندان کلاهبرداري مي‌کردند با تلاش ماموران اداره جعل و کلاهبرداري پليس امنيت عمومي شهرستان فرديس دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۶۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 10 January 2016
پليس امنيت عمومي فرديس با انتشار تصویر کلاهبردار حرفه‌اي از شهروندان خواست چنانچه از سوي اين فرد مورد کلاهبرداري قرار گرفته‌اند، جهت شناسايي متهم و طرح شکايت به پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي این شهرستان مراجعه کنند.
سرهنگ ايوب احمدي فرمانده انتظامي شهرستان فرديس در این باره اظهار داشت: دو نفر جاعل ميليوني تحت پوشش يکي از مسئولان عالي‌رتبه دولتي مبالغي بين 10 تا 150 ميليون ريال از شهروندان کلاهبرداري مي‌کردند که با تلاش ماموران اداره جعل و کلاهبرداري پليس امنيت عمومي شهرستان فرديس يکي از مجرمان پرونده در تاريخ 23 آذر ماه سال جاري دستگير، اما هم‌دست وي متواري شد.

وي افزود: با توجه به اين که متهم دستگير شده مبالغ ميليوني از شهروندان کلاهبرداري کرده بود، بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان فرديس دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در رسانه‌هاي جمعي صادر کرد تا چنانچه شهرونداني که با اين شيوه و توسط اين فرد مورد کلاهبرداري قرار گرفته‌اند جهت پيگيري شکايت خود به پليس امنيت اخلاقي فرماندهي انتظامي شهرستان فرديس مراجعه کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان فرديس افزود: ماموران پليس امنيت، تحقيقات تکميلي را در خصوص دستگيري متهم رديف دوم پرونده آغاز کردند تا اين که پس از تلاش شبانه‌روزي ماموران اين پليس، متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي در منطقه مشکين دشت شهرستان فرديس دستگير شد.
احمدي گفت: متهم دستگير شده در همان بازجويي‌هاي ابتدایی ماموران و در مواجه با ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت که با معرفي خود به عنوان قاضي و جعل اوراق قضائي با همدستي متهم رديف اول، مراجعان به دادگاه‌ها و داسراها را با وعده حل مشکلات قضائي فريب داده و از آنها کلاهبرداري مي‌کردند.

وي افزود: متهم در ادامه بازجويي‌هاي ماموران به تعداد زيادي کلاهبرداري تحت عناوين مختلف در استان‌هاي شمالي، تهران، اصفهان، البرز و شهرهاي کرج و فرديس اعتراف کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان فرديس در پايان با بيان اين که تاکنون تعداد زيادي از شکات شناسايي و جهت طرح شکايت به پليس مراجعه کرده‌اند، اظهار داشت: با توجه به احتمال کلاهبرداري‌هاي بيشتر از سوي متهم دستگير شده، بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان فرديس دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در رسانه‌هاي جمعي صادر کرده است.
پلیس شهرونداني که به اين شيوه و يا توسط اين فرد مورد کلاهبرداري قرار گرفته‌اند درخواست کرد تا جهت پيگيري شکايت خود به پليس امنيت فرماندهي انتظامي شهرستان فرديس واقع در مشکين دشت – روبروي بانک ملي مراجعه کنند و يا جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 360704141 -026 تماس بگيرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار