کد خبر: ۱۶۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 12 January 2016


فرماندار ساوجبلاغ گفت: جمع‌آوری آرای مردم در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با 284 شعبه اخذ رأی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، ابوالقاسم پالیزگیر تعداد شعب اخذ رأی در این شهرستان‌ها را 284 شعبه عنوان کرد و اظهار داشت: 225 صندوق ثابت و 59 صندوق سیار کار جمع‌آوری آرای مردم را در سه شهرستان غرب استان البرز بر عهده دارند.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم اتخاذ شده است.

فرماندار ساوجبلاغ تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان را 138 شعبه عنوان کرد و گفت: تعداد صندوق‌ها در سه بخش شهرستان 118 صندوق ثابت و 20 صندوق سیار است.

پالیزگیر در ادامه بخش مرکزی را دارای 84 صندوق اعلام کرد و گفت: از این تعداد 79 صندوق ثابت و 5 صندوق سیار است.

وی با بیان اینکه بخش چهارباغ در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با 34 شعبه اخذ رأی متشکل از 6 صندوق ثابت و 28 صندوق سیار آماده دریافت آرای مردم است، گفت: در بخش چندار هم 20شعبه اخذ رأی خواهیم داشت که 11 صندوق آن به صورت ثابت و 9 صندوق آن به صورت سیار به جمع‌آوری آرای مردم می‌پردازد.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: از 138 شعبه اخذ رأی در ساوجبلاغ 42 شعبه آن در مساجد، 60 شعبه در مدارس، 9 شعبه در ادارات دولتی، 8 شعبه در حسینه، 2 شعبه در اماکن ورزشی و 3 شعبه آن در فرهنگسرا و کتابخانه‌ها مستقر خواهند شد.

پالیزگیر ادامه داد: میزان رشد تعداد صندوق‌ها در مقایسه با مجلس نهم 6/13درصد بوده و در تعداد صندوق‌های ثابت 4/18درصد بوده ولی در صندوق‌های سیار6/1کاهش رشد داشتیم.

وی افزود: 5/12درصد در صندوق‌های شهری و 7/14درصد در صندوق‌های روستایی شاهد رشد نسبت به مجلس نهم بوده‌ایم.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: با توجه به اینکه ساوجبلاغ مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های نظرآباد و طالقان هم هست آمار شعب اخذ رای در نظرآباد 98شعبه است که 87شعبه آن ثابت و 11شعبه آن سیار و دارای 66شعبه شهری و 32 شعبه روستایی است.

رئیس حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان اظهار داشت: در شهرستان طالقان هم 48 شعبه اخذ رأی به جمع‌آوری آرای مردم در روز 7 اسفند می‌پردازد.

وی گفت: در طالقان 20صندوق ثابت و 28 صندوق سیار خواهیم داشت که در مجموع سه شهرستان 284 شعبه مستقر خواهد شد که 144صندوق شهری و 140صندوق روستایی است.

فرماندار ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در برگزاری انتخابات پرشور و سالم اعلام کرد: خوشبختانه اعضای هیئت اجرایی افرادی با تجربه، معتقد و متدین هستند.

پالیزگیر با تاکید بر اینکه تعامل، همدلی و همراهی خوبی با هیئت نظارت داریم و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد، گفت: هدف تمامی دست‌اندرکاران انتخابات برگزاری انتخابات سالم و پرشور است.

مسئول ارشد اجرایی ساوجبلاغ نقش رسانه‌ها را در برگزاری انتخابات پرشور مهم خواند و گفت: رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی استان برای سالم‌سازی فضای انتخابات و رقابت همراهی لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار