مدیران البرزی منتظر خانه تکانی باشند
اخبار پشت پرده حاکی از آن است که در روزهای تعطیل سال، جلسات متعددی به صورت محفلی و خصوصی به ریاست یکی از مشاوران استاندار البرز برگزار و چینش جدید مدیران این استان مشخص شده است.
کد خبر: ۱۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 25 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: تغییرات مدیریتی در استان البرز پس از حضور سید حمید طهایی دومین استاندار دولت حسن روحانی برای این استان به اوج خود رسیده است.
اخبار پشت پرده حاکی از آن است که در روزهای تعطیل سال و در حالی که اکثر رسانه ها به صورت نیمه تعطیل بوده و بخش مهمی از شهروندان به مسافرت رفته اند، جلسات متعددی به صورت محفلی و خصوصی به ریاست سید محمد حسن موسوی مشاور عالی استاندار البرز برگزار و چینش جدید مدیران این استان مشخص شده است.
همچنین چند روز قبل موسوی برخی از مدیران البرزی که دیگر در سال 94 بر سر سمت های خود نخواهند بود، از جمله تیمور ولی پور معاون برنامه ریزی، اداری و مالی را احضار و علت عزل آنها را گفته است.
شنیده می شود که در روزهای ابتدایی سال جدید تغییر بسیاری در سطوح مدیریتی البرز اعمال می شود که بخش مهمی از این تغییرات در شهرستان، از جمله نظرآباد است.
اکثر مدیران جدیدی که قرار است در سمت های مختلف مشغول شوند، همچون دیگر انتصاب های مد نظر مشاور استاندار البرز، بومی نبوده و از استان های دیگر به البرز می آیند.
این در حالی است که سید حسن موسوی چندی پیش در نشست بررسی راهکارهای مشارکت مردم در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی که به ریاست حجت الله ملاصالحی معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز و جمعی از مدیران در سالن شهدای دولت تشکیل شد، با اشاره به نقش نیروی انسانی در توسعه استان گفته بود، استان البرز از پتانسیل های بالایی در حیطه نیروی انسانی کارآمد برخوردار است و این نیروها باید همانند دُر هایی گران بها کشف و شناسایی شوند.
به نظر می رسد، موسوی در جلسات خصوصی موفق به کشف و شناسایی این درهای گرانبها نشده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار